پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

دیدار رئیس هیأت پزشکی ورزشی با مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه؛

تأکید بر تداوم روند افزایشی ورزشکاران سازمان یافته

مدیرکل

دکتر امید قادری رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه با مدیرکل ورزش و جوانان دیدار کرد.

به گزارش دفتر کرمانشاه پایگاه اطلاع رسانی پزشکی ورزشی ایران؛ دکتر قادری در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این هیات به تشریح تقویم و برنامه های پیش بینی شده در سال ۱۴۰۲ پرداخت و از زحمات و مساعدت های مدیریت و همکاران ورزش و جوانان تقدیر کرد.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی از حمایت های ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی برای توسعه زیرساخت های درمانی و توانبخشی تشکر کرد و بیان داشت: هم اکنون استان کرمانشاه دارای مجهزترین و به روز ترین کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی، توانبخشی و فیزیوتراپی است و این امکان برای کلیه اقشار جامعه فراهم شده که علاوه بر دریافت خدمات درمانی از پزشک ورزشی، معاینات سلامت، حرکات اصلاحی و قامت سنجی، ارتوپدی و فیزیوتراپی از خدمات مشاوره ای تغذیه ورزشی و روانشناسی ورزشی نیز بهره مند شوند.

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان نیز در این دیدار به هم افزایی و تلاش مستمر هیات ها، باشگاه های ورزشی، ادارات و مجموعه های دولتی و خصوصی برای دستیابی به رشد ۴٧ درصدی ورزشکاران سازمان یافته اشاره کرد و گفت: آمار ورزشکاران استان هم اکنون به ٩٢ هزار و ٢٣٢ نفر رسیده است و این افزایش بی سابقه باید تداوم داشته باشد.

وی خاطر نشان ساخت: به لحاظ شاخص جمعیتی نیز خوشبختانه پیشرفت مطلوبی را شاهد هستیم به گونه ای که ۶ شهرستان شاخصی بالاتر از ۵ درصد دارند و امکان دسترسی مردم به خدمات ورزشی فراهم شده است.

حاتمی تأکید کرد: هیات پزشکی ورزشی به عنوان پشتیبان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی باید امکان بهره مندی دسترسی آحاد جامعه را به خدمات تشخیصی، مشاوره ای و توانبخشی فراهم کند و مردم از این خدمت ارزان و با کیفیت استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان تاثیرگذاری خدمات پزشکی ورزشی در بهبود عملکرد ورزشکاران در رقابت های مختلف را خاطر نشان ساخت و اظهار داشت: با توجه به اینکه زمینه همکاری مطلوب هیات ها با پزشکی ورزشی فراهم شده بایستی فرآیندهای حمایتی و هدایتی ورزشکاران در عرصه ورزش به صورت مستمر و مطلوب تعریف شود تا نخبگان و استعدادهای ناب استان در رده های سنی مختلف موفقیت های بیشتری را کسب کنند.

وی گفت: گسترش ورزش در جامعه به منظور ارتقای سلامت و تقویت شادی و امید در بین مردم ضروری است و یقینا شاهد توسعه و تعمیم ورزش همگانی و قهرمانی خواهیم بود و بر این اساس به لحاظ افزایش چشمگیر و رشد مطلوب ورزشکاران به ویژه در مناطق کم برخوردار از همه دست اندرکاران تشکر می کنم.

حاتمی خبر داد:  به پاس کسب این موفقیت درخشان در افزایش ورزشکاران سازمان یافته از باشگاه ها و هیأت های ورزشی برتر، ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و مجموعه های ورزشی دولتی و خصوصی در همایشی باشکوه تقدیر و تشکر می شود.

در این دیدار فرهمند سال افزون معاون توسعه امور ورزش، مدیر حراست، مشاورین و خزانه دار هیات پزشکی ورزشی نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.