دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳

هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی برگزار کرد؛

کارگاه آموزشی نقش ورزش از نظر حیطه روان شناسی برای کودکان دبستانی

photo4482647707.jpg

کارگاه آموزشی با موضوع تاثیر انگیزشی ورزش هم ازنظر جسمی و عاطفی و اجتماعی برای کودکان پیش دبستانی در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۱ در مدرسه غیر انتفاعی مهرگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی پزشکی ورزشی ایران ، استان مرکزی ،کارگاه آموزشی نقش ورزش ازنظر حیطه روان شناسی برای کودکان دبستانی و تاثیر انگیزشی ورزش ازنظر جسمی ، عاطفی و اجتماعی برای کودکان در مدرسه غیر انتفاعی مهرگان برگزار شد.

 در کارگاه آموزشی تاکید شد:

که روان‎شناسی به مطالعه رفتار می‎پردازد ، شامل مطالعه حرکات و فعالیت‎های ورزشی، از فعالیت حرکتی کودک  دبستانی تا سطوح حرفه‌ای مسابقات جهانی و المپیک می‌شود و سلامت روانی تمامی افراد شرکت‌کننده در ورزش در هر سطح و سن را محور توجه خود قرار می‌دهد. متصدیان تیم ‌های ورزشی جهت اطمینان ازکسب تجارب مثبت از سوی ورزشکاران جوان ، از روان‎شناسی ورزشی بهره می‎گیرند و نهایتاً مربیان در تمام سطوح از تکنیک ‌های روان‎شناسی ورزشی همچون کنترل هیجان ، تصویرسازی ذهنی ، هدف‌گزینی و انگیزش کمک می‎گیرند تا ورزشکاران را در تکامل و بهبود اجراهای شان یاری دهند. این بازه در کنار دانش پزشکی ورزشی، علم تمرین، تغذیه و … نیز به عنوان مکملی در راستای پیشگیری، بازتوانی، حفظ و ارتقای سلامتی، انگیزه مشارکت ورزش و … موردتوجه قرار می گیرد.

کارگاه آموزشی نقش ورزش ازنظر حیطه روان شناسی برای کودکان دبستانیکارگاه آموزشی نقش ورزش ازنظر حیطه روان شناسی برای کودکان دبستانی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.