پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

کلینیک پزشکی ورزشی استان البرز به بهره برداری می رسد

هیات پزشکی البرز2

دکتر آذرسینا از افتتاح مجهزترین کلینیک پزشکی ورزشی استان در مجموعه ورزشی شریعتی کرج خبرداد.

به گزارش دفتر البرز پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران؛ دکتر سلمان آذرسینا رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان البرز به همراه دکتر محمدحسین ناصرملی، دبیر این هیأت در آستانه بازگشایی کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی استان طی یک نشست خبری پاسخگوی پرسش های خبرنگاران بودند.

به نقل از خبرگزاری ایسنا و برنا؛ دکتر سلمان آذر سینا روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: همانطور که در مجمع انتخاباتی هیات در سال گذشته اعلام کرده بودیم موضوع نوسازی مرکز پزشکی ورزشی استان در دستور کار قرار گرفت و خوشحالم که بعد از ۱۳ ماه شاهد بهره برداری آن هستیم.

وی افزود: این مرکز با پیشرفته ترین تجهیزات و برخورداری از پزشکان حاذق و نام آشنا از ۲۰ اردیبهشت ماه پذیرای جامعه ورزش وآحاد مردم خواهد بود و قرار است روز ۱۷ اردیبشهت ماه با حضور مسئولان استانی و کشوری به بهره برداری برسد.

آذرسینا با بیان اینکه خدمات پزشکی ما مختص کسانی است که عضو کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی هستند، گفت: تمام تلاش خود را کرده ایم تا تمام نیاز ورزشکاران به خدمات بازتوانی و درمانی را در این مرکز انجام دهیم و کمترین هزینه به ورزشکاران تحمیل شود.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان البرز به ویژگی های مرکز جدید پزشکی این هیات ورزشی اشاره کرد و گفت: مجموعه فیزیوتراپی این مرکز با استفاده از بهترین تجهیزات آماده ارائه خدمات به ورزشکاران است. همچنین ۶ ارتوپد، متخصص قلب، متخصص جراحی مغز واعصاب، جراح عمومی، متخصصین تغذیه، روانشناس و فیزیوتراپ تخصصی نیز در این مرکز مستقر خواهند شد و آماده ویزیت بیماران و مراجعین عزیز هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم و ورزشکاران می توانند از ۲۰ اردیبهشت ماه از طریق سایت شفاداک نسبت به نوبت گیری از این مرکز اقدام کنند. تعرفه درمانی این مرکز تلفیقی از تعرفه بخش خصوصی و دولتی است و در صورتی که ورزشکاران از بیمه ورزشی برخوردار باشند می توانند از خدمات این مرکز با حداقل هزینه برخوردار شوند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان البرز در ادامه بیان کرد: در فرایند بازسازی و نوسازی این مرکز و تامین تجهیزات مسئولان و خیران بسیاری ما را همراهی کرده اند. مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی، اداره کل ورزش و جوانان البرز، شهرداری کرج و مراکز درمانی مختلف در سطح استان در حد توان و مقدورات خود ما را کمک و همراهی کرده اند که جا دارد از آنها تشکر ویژه ای داشته باشم. آذرسینا با اشاره به اینکه با یک مرکز آب درمانی مجهز و بیمارستان آرام جهت ارائه خدمات به ورزشکاران آسیب دیده قرارداد بسته شده  ادامه داد: درکنار این کلینیک یک مرکز اصلاحی و بازتوانی با دستگاه های بسیار پیشرفته ایجاد شده که یک ورزشکار آسیب دیده پس از طی درمان وفیزیوتراپی بتواند مهارت های حرفه ای خود را در رشته مورد نظر پیگیری تا به سطح قهرمانی خود بازگردد.

آذرسینا به ارائه آماری از بیمه شدگان ورزشی استان البرز پرداخت و گفت: در سال گذشته ۱۷۶ هزار بیمه شده ورزشی داشتیم که به نوعی ورزشکاران سازمان یافته البرز محسوب می شوند. در سال جاری نیز تا به امروز تعداد بیمه شدگان ورزشی ما از مرز ۹ هزار نفر گذشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.