پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

دکتر نوروزی اعلام کرد:

تکمیل توسعه ستاد پزشکی ورزشی آزادی تا پایان شهریور ۱۴۰۲/ مرکز معاینات حرفه‌ای ورزشکاران ایجاد می‌شود

دکتر نوروزی

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از تکمیل توسعه ستاد پزشکی ورزشی آزادی تا پایان شهریور ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: همچنین مرکز معاینات حرفه‌ای ورزشکاران ایجاد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی؛ رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و نایب رییس کمیته ملی المپیک پس از بازدید از ستاد پزشکی ورزشی آزادی به همراه سید اشکان اردیبهشت؛ دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی، اظهار کرد: تکمیل توسعه ستاد پزشکی ورزشی آزادی در راستای افزایش فضا و ارائه خدمات بیشتر به ورزشکاران ملی پوش و حرفه‌ای کشور در دستورکار قرار گرفته است و تا پایان نیمسال نخست سال جاری به مرحله عملیاتی می‌رسد.

وی افزود: با توجه به محوریت ورزشگاه آزادی و نزدیک بودن اکثر فدراسیون‌های ورزشی به آن، تکمیل امکانات و تجهیزات پزشکی ورزشی آزادی مدنظر قرار گرفته است تا پاسخگوی هرچه بیشتر و بهتر نیاز ورزشکاران کشور باشیم.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت توسعه ستاد پزشکی ورزشی آزادی مطلوب ارزیابی می‌شود، عنوان کرد: فعالیت‌ها در حال انجام است و توسعه ستاد در دستورکار قرار دارد تا شاهد افزایش فضا خدمت‌رسانی با همکاری مسئولان ورزشگاه آزادی و وزارت ورزش و جوانان به ورزشکاران حرفه‌ای و ملی‌پوش کشور باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.