یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

دکتر اردیبهشت در بابل:

تقویت ساختار پزشکی ورزشی در شهرستان ها را به عنوان یک ضرورت پیگیری می کنیم

بررسی شرایط پزشکی ورزشی شهرستان بابل توسط دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد این فدراسیون نه تنها رشد روز افزون خدمات هیات های استانی پزشکی ورزشی را مد نظر دارد که بجد توسعه پزشکی ورزشی در شهرستان های تابعه را نیز پیگیری می کند.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی مازندران، دکتر سید اشکان اردیبهشت، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی به همراه ناصر اشکانی مسئول کمیته امور استان ها و دکتر فرزاد گوهردهی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران ضمن بازدید از هیات پزشکی ورزشی بابل طی نشستی با لیلا عرب رئیس اداره ورزش و جوانان و دکتر حسن نتاج رئیس هیات پزشکی ورزشی به بررسی شرایط پزشکی ورزشی این شهرستان پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر اردیبهشت در جریان این جلسه ضمن استماع گزارش اقدامات و برنامه های هیات پزشکی ورزشی شهرستان بابل، تلاش همه زحمتکشان عرصه پزشکی ورزشی را ستود و گفت: با تاکید ریاست محترم فدراسیون توسعه بیش از پیش پزشکی ورزشی در کل کشور با قدرت در حال پیگیری است و خوشبختانه شبکه گسترده و منظم پزشکی ورزشی طی بیش از سه دهه فعالیت خود بویژه در چند سال اخیر به خوبی توانمندی و خدمات خود را به جامعه ورزشی کشور اثبات کرده است.

وی افزود: برای نیل به اهداف عالیه فدراسیون توسعه سخت افزاری و نرم افزاری پزشکی ورزشی در نقاط مختلف کشور از جمله در استان مازندران پیگیری می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.