یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵

مراسم افتتاحیه کلینیک پزشکی ورزشی استان البرز

دکتر آذرسینا: تیم پزشکی بسیار حرفه ای در این کلینیک به ورزشکاران خدمات می دهند

افتتاحیه کلینیک تخصصی استان البرز

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز، از استقرار تیم پزشکی بسیار حرفه ای در کلینیک پزشکی ورزشی البرز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ دکتر آذرسینا رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز در مراسم افتتاحیه کلینیک پزشکی ورزشی استان که ظهر روز یکشنبه (17 اردیبهشت 1402) برگزار شد، ضمن تشکر از مسئولین قبلی هیئت اظهار کرد: متاسفانه قبل از این، فضای کلینیکی که می بایست چشم و چراغ ورزشکاران باشد وضعیت مطلوبی نداشت و همانطور که از روز اول کارمان وعده داده بودیم بازسازی، بهسازی و تجهیز کلینیک را در اولویت قرار دادیم.

وی با تشکر از اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در فاز اول پروژه، تخریب و گسترش فضاهای فیزیکی را داشتیم و بعد از آن وارد پروژه اجرا، بازسازی، بهسازی و تجهیز کلینیک شدیم.

آذرسینا با بیان این که " سطح انتظارات ورزشکار متفاوت است " افزود: همانگونه که می دانید ورزشکاری که آسیب می بیند درمانش تخصصی است و با یک فرد عادی تفاوت دارد.

وی ادامه داد: سعی کردیم یک تیم پزشکی بسیار حرفه ای که همه از اساتید دانشگاه ها و رتبه های برتر کشور هستند در این مجموعه گرد هم آوریم.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز خاطرنشان کرد: امیدواریم هیچ زمان ورزشکاری مصدوم نشود، اما اگر این اتفاق افتاد ورزشکار در این استان دلگرم به حضور ما باشد.

وی با قدردانی از تمام کسانی که در اجرا و تحقق این پروژه تلاش و همکاری کردند، تصریح کرد: بسیار خرسندیم که با همکاری و همیاری همه عزیزان توانستیم این کلینیک را احداث کنیم و معتقدیم که قطعا دعای خیر مردم و ورزشکاران بدرقه راه همه تلاشگران این مجموعه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.