یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸

مراسم افتتاحیه کلینیک پزشکی ورزشی استان البرز

دکتر ولی پوری: توسعه و تجهیز زیرساخت های ورزشی در استان البرز ضروری است

افتتاحیه کلینیک تخصصی استان البرز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بر لزوم توسعه و تجهیز زیرساخت های ورزشی در استان البرز تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ دکتر ولی پوری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با حضور در مراسم افتتاحیه کلینیک پزشکی ورزشی استان که ظهر روز یکشنبه (17 اردیبهشت 1402) در مجموعه ورزشی شریعتی کرج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار اظهار کرد: ورزشکاران و ورزش دوستان در فعالیت های خود به رفتار، کردار، روش و منش امام علی (ع) تأسی می جویند.

وی البرز را استانی مستعد در حوزه ورزش دانست و با اشاره به حضور ورزشکاران بسیار از قومیت های مختلف در این استان، عنوان: مردم این استان اعم از بومی و غیربومی، به ورزش، نشاط و شادابی علاقه مند هستندو به طور کلی ماهیت ورزش، اعم از همگانی، پهلوانی و قهرمانی، ایجاد نشاط، شادابی و پویایی است.

ولی پوری خاطر نشان کرد: توسعه زیرساخت های حوزه ورزش و تجهیز و تقویت مراکز و کلینیک های ورزشی، امری ضروری محسوب می شود که همه ما باید با هم افزایی در این راستا گام برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تاکید بر لزوم حرفه ای و تخصصی کردن حوزه ورزش به ویزه در زمینه زیر ساختها، تصریح کرد: همه ما باید با هم افزایی در این راستا گام برداریم تا بتوانیم اتفاقات مثبتی را در حوزه پر مخاطب ورزش رقم بزنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.