یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵

مراسم افتتاحیه کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی البرز برگزار شد

افتتاحیه کلینیک تخصصی استان البرز

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان البرز، از استقرار تیم پزشکی بسیار حرفه ای در کلینیک پزشکی ورزشی البرز خبر داد.

به گزارش دفتر البرز پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران؛ امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ مراسم افتتاحیه کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی استان البرز با حضور دکتر ولی پوری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، آقایی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، دکتر صداقت رئیس سازمان نظام پزشکی استان، مقصودی معاون توسعه امور ورزش اداره کل، آذرسینا رئیس هیأت پزشکی ورزشی، دکتر ناصرملی دبیر هیأت پزشکی و جمعی از مسئولان استانی در سالن اجتماعات پایگاه ورزش قهرمانی مجموعه ورزشی شریعتی کرج برگزار شد.

در این مراسم دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اظهار کرد: از تمامی دست اندرکاران و عزیزانی که در ساخت این کلینیک نقش داشته و زحمات زیادی را متقبل شدند تقدیر و تشکر ویژه می نمایم.

وی افزود: بنا بر سیاست فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر تمرکز زدایی و فعال کردن استان های کشور و در جهت توانمندسازی به جهت ارائه خدمات پزشکی ورزشی مناسب به ورزشکاران، این مرکز بازسازی و احیا شد.

دکتر نوروزی تأکید کرد: این پروژه به معنای واقعی کلمه با کار جهادی بثمر نشست.

دکتر ولی پوری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار اظهار کرد: ورزشکاران و ورزش دوستان در فعالیت های خود به رفتار، کردار، روش و منش امام علی (ع) تأسی می جویند.

وی خاطر نشان کرد: توسعه زیرساخت های حوزه ورزش و تجهیز و تقویت مراکز و کلینیک های ورزشی، امری ضروری محسوب می شود که همه ما باید با هم افزایی در این راستا گام برداریم.

 ولی پوری با تاکید بر لزوم حرفه ای و تخصصی کردن حوزه ورزش به ویژه در زمینه زیر ساختها، تصریح کرد: همه ما باید با هم افزایی در این راستا گام برداریم تا بتوانیم اتفاقات مثبتی را در حوزه پر مخاطب ورزش رقم بزنیم.

همچنین دکتر آذرسینا رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان البرز ضمن تشکر از مسئولین قبلی هیئت اظهار کرد: متاسفانه قبل از این، فضای کلینیکی که می بایست چشم و چراغ ورزشکاران باشد وضعیت مطلوبی نداشت و همانطور که از روز اول کارمان وعده داده بودیم بازسازی، بهسازی و تجهیز کلینیک را در اولویت قرار دادیم.

وی با تشکر از اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در فاز اول پروژه، تخریب و گسترش فضاهای فیزیکی را داشتیم و بعد از آن وارد پروژه اجرا، بازسازی، بهسازی و تجهیز کلینیک شدیم و سعی کردیم یک تیم پزشکی بسیار حرفه ای که همه از اساتید دانشگاه ها و رتبه های برتر کشور هستند در این مجموعه گرد هم آوریم.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز خاطرنشان کرد: امیدواریم هیچ زمان ورزشکاری مصدوم نشود، اما اگر این اتفاق افتاد ورزشکار در این استان دلگرم به حضور ما باشد.

وی با قدردانی از تمام کسانی که در اجرا و تحقق این پروژه تلاش و همکاری کردند، تصریح کرد: بسیار خرسندیم که با همکاری و همیاری همه عزیزان توانستیم این کلینیک را احداث کنیم و معتقدیم که قطعا دعای خیر مردم و ورزشکاران بدرقه راه همه تلاشگران این مجموعه خواهد بود.

بهزاد فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز اظهار کرد: افتتاح این کلینیک که به لطف خدا و عنایت خاصه حضرت زهرا (س)، در کمترین زمان ممکن انجام گرفت، اتفاق پر خیر و برکتی برای ورزش استان خواهد بود. در نظر داریم علاوه بر ورزشکاران، در این مرکز به آن دسته از مردم عادی نیز که از بضاعت کمی برای درمان برخوردار هستند، بصورت رایگان خدمت رسانی کنیم.

طی این مراسم کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی استان البرز که یکی از مجهزترین کلینیک های کشور در این حوزه می باشد، افتتاح و به بهره برداری رسید که در این مرکز خدمات پزشکی در زمینه های ارتوپدی، قلب، مغز و اعصاب، تخصصی زانو، تغذیه، روانشناسی ورزشی، فیزیوتراپی، حرکات اصلاحی و داروخانه به ورزشکاران ارائه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.