دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان :

فضای مجازی ، فضای حقیقی زندگی مردم بخصوص جوانان و نوجوانان است

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان

نشست هم اندیشی روسای روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و هیاتهای ورزشی گیلان با هدف اطلاع رسانی بهنگام و گسترده از فعالیتهای حوزه ورزش و جوانان امروز با حضور جهانبخش آرمان در رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پزشکی ورزشی گیلان ، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست هم اندیشی روسای روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و هیاتهای ورزشی گیلان ، با بیان اینکه نقش و جایگاه روابط عمومی ها در هر سازمانی بر کسی پوشیده نیست ، گفت : امروزه فضای مجازی ، فضای حقیقی زندگی مردم بخصوص نوجوانان و جوانان است و روابط عمومی ها باید برای بالا بردن اهمیت خبر، آنها را به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان ممکن انعکاس دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، به روز بودن اخبار و تعامل و همکاری روابط عمومی ها با رسانه ها را بسیار مهم دانست و گفت : کار کردن در حوزه خبر و رسانه بسیار ارزشمند است و باید به این باور ذهنی برسید که کار با انگیزه انجام شود .

میلاد ابراهیمی مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با اشاره به اهمیت آموزش برای روابط عمومی ها و رسانه ها گفت : برگزاری چنین نشستهایی باعث تعامل هر چه بیشتر بین دستگاه و رسانه ها در راستای انعکاس بهتر اخبار به مردم می شود.

حسن آموزگار معاون توسعه ورزش این اداره کل گفت : در سال گذشته با حمایت رسانه ها و تلاش هیاتهای ورزشی 164 مدال رنگارنگ از میادین مختلف بین المللی کسب و این نفرات بلافاصله توسط اداره کل و مسئولین ارشد استان تجلیل شدند که در نوع خود بینظیر است .

در این نشست که بمنظور دانش افزایی مسئولین روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان تابعه و هیاتهای ورزشی استان برگزار شد ، شرکت کنندگان با اصول خبرنویسی ، فن بیان و سواد رسانه هر هفته و بمدت سه ماه آشنا می شوند و در پایان به شرکت کنندگان پس از قبولی در آزمونهای تئوری و عملی مدرک پایان دوره از سوی خانه مطبوعات گیلان اعطاء شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.