سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

تقدیر نایب رئیس کمیته ملی المپیک از رئیس کمیته پزشکی اتحادیه جهانی کشتی

دکتر نوروزی: گردهمایی کمیته های پزشکی فدراسیون های ورزشی را برگزار می کنیم

1

هم‌اندیشی مسئولین پزشکی فدراسیون‌های ورزشی در شرایطی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد که دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و نایب رئیس کمیته ملی المپیک در این جلسه از دکتر بابک شادگان رئیس کمیسیون پزشکی و مبارزه با دوپینگ اتحادیه جهانی کشتی تقدیر کرد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در این جلسه که صبح امروز و با حضور، علیرضا پاکدل سرپرست آکادمی ملی المپیک، دکتر تقوی مدیر مرکز پزشکی و دکتر ناهید کریمی سرپرست معاونت آموزش و پژوهش آکادمی و 25 نفر از مسئولین پزشکی فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد، دکتر نوروزی گفت: ما از همه فدراسیون های ورزشی با تأکید بر حضور عزیزانی که جزو اعضای کمیته های پزشکی فدراسیون های جهانی می‌باشند برای حضور در این نشست دعوت کردیم.
وی ضمن اشاره به در پیش بودن بازی های آسیایی هانگ ژو و لزوم اعزام کاروانی پاک و سالم به این مسابقات افزود: پس از انجام هماهنگی های لازم بین کمیسیون پزشکی ورزشی کمیته ملی المپیک، فدراسیون پزشکی ورزشی و مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک به زودی در خدمت تمامی روسای کمیته های پزشکی فدراسیون ها خواهیم بود.

همچنین علیرضا پاکدل در ابتدای این نشست گفت: امیدوارم با توجه به جایگاه دکتر شادگان در عرصه ورزش بین الملل، از توضیحات وی در خصوص جدیدترین رویکردها در حوزه پزشکی ورزشی دنیا استفاده کافی را ببریم.
وی ضمن اشاره به برگزاری همایش بین المللی که چندی پیش توسط دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی که با سخنرانی دکتر شادگان همراه بود اظهار داشت: بنده با توجه به سابقه ورزش حرفه ای و در ادامه مسئولیت در فدراسیون هندبال داشتم، از مباحثی که در آن همایش ارائه شد متوجه شدم در بحث علم روز دنیا در این حوزه کمی عقب هستیم.
پاکدل در پایان گفت: رویکرد ما اخیراً در آکادمی ملی المپیک این است که تمامی ظرفیت آموزشی خود را در اختیار ورزش کشور به خصوص قهرمانان تیم های ملی مختلف ورزشی، مربیان و مسئولین فدراسیون های ورزشی قرار دهیم.

دکتر بابک شادگان در این جلسه در خصوص جدیدترین رویکرد پزشکی ورزشی در رویدادهای بزرگ ورزشی و همچنین ارائه نکاتی در مورد نحوه دستیابی و اهمیت عضویت در کمیسیون های پزشکی فدراسیون های جهانی از حیث ملی و جهانی پرداخت.

در پایان دکتر نوروزی با اهدای لوح از دکتر شادگان تقدیر کرد.

در متن لوح تقدیر دکتر شادگان که به امضای دکتر نوروزی رسیده، آمده است:

"موفقیت متخصصان  ایران عزیز در فتح قله های علمی و کسب  جایگاه های بین المللی ، نمایش گوشه ای از توانمندی های  ملت سرافراز کشورمان است .

 در این راستا حضور جنابعالی در راس کمیسیون پزشکی و مبارزه با دوپینگ اتحادیه جهانی کشتی نیز موجب مباهات جامعه ورزشی کشور است. به پاس این حضور موثر در  عرصه جهانی و انتقال دانش و تجربیاتتان به همکاران بخش های مختلف ورزش کشور ، از شما قدردانی  می نمایم.

سلامتی و بهروزی تان را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم."

دکتر نوروزی: گردهمایی کمیته های پزشکی فدراسیون های ورزشی را برگزار می کنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.