شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱

آخرین وضعیت هوادار گرگانی سقوط کرده از زبان رییس فدراسیون پزشکی ورزشی

غلامرضا نوروزی

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی آخرین ضمن تشریح آخرین وضعیت یکی از هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان که از روی سکوهای تماشاگران سالن ورزشگاه آزادی به زمین سقوط کرده بود، گفت: وضعیت عمومی این فرد آسیب دیده خوب است و به زودی از بیمارستان ترخیص می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در مورد آخرین وضعیت یکی از هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان که پنجشنبه هفته گذشته از روی سکوهای تماشاگران سالن ورزشگاه آزادی به زمین سقوط کرده بود، اظهار کرد: سطح هوشیاری این تماشاگر در حال حاضر خوب است و روی عدد ۱۴ قرار دارد و فردا یا پس فردا از بیمارستان ترخیص می‌شود.

وی ادامه داد: فرد آسیب دیده دچار شکستگی نیست، خونریزی نیز ندارد و حال عمومی وی در حال حاضر خوب توصیف شده است.

دکتر نوروزی با اشاره به اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی پس از اطلاع از این حادثه، پیگیری از وضعیت تماشاگر آسیب‌دیده را مدنظر قرار داد، بیان کرد: پیگیری وضعیت تماشاگر سقوط کرده توسط فدراسیون پزشکی ورزشی از پزشکان معالج وی در دستورکار قرار گرفت و خوشبختانه مشکلی در حال حاضر وجود ندارد.

گفتنی است، ‌در پایان بازی نخست سری فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا که با پیروزی الریاضی لبنان مقابل شهرداری گرگان همراه بود، برای یکی از هواداران گرگانی حادثه تلخی رخ داد. در انتهای این دیدار که با حضور پرشور هواداران گرگانی همراه بود، یکی از تماشاگران به دلیل شلوغی زیاد در طبقه دوم سکوهای تماشاگران، به پایین و روی پله‌های کف سالن آزادی پرت شد و به دلیل شدت ضربه واردشده به سر این تماشاگر او دچار بیهوشی شد و عوامل اورژانس به ‌سختی جلوی خونریزی سر او را گرفتند و وی را سریعا به بیمارستان منتقل کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.