یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

نشست هم اندیشی ناظرین ستاد نظارت و کمیته خدمات درمان هیات پزشکی ورزشی اصفهان برگزار شد

نشست نظارت

نشست هم اندیشی ناظرین ستاد نظارت و کمیته خدمات درمان هیات پزشکی ورزشی اصفهان با حضور اعضای استانی،رئیس و دبیر هیات پزشکی ورزشی،کارشناس حراست و کارشناس ستاد نظارت اداره کل ورزش و جوانان اصفهان در محل آکادمی علوم ورزشی لوافان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان،

نشست هم اندیشی ناظرین ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی و کمیته خدمات درمان استان اصفهان با حضور کلیه اعضا و به منظور هم اندیشی،بررسی و تبادل اطلاعات  برگزار شد.

دکتر بارانی رئیس هیات پزشکی ورزشی ضمن خوش آمد و تشکر از کلیه اعضا اظهار داشت: ستاد نظارت خط اول نظارت بر سلامت اماکن ورزشی می باشد و بازرسی از باشگاه ها باید به صورت منظم و در بهترین حالت انجام پذیرد.

در ادامه دکتر محمدی دبیر هیات ضمن تقدیر و تشکر از همکاری اعضا،اشاره کرد وظیفه ذاتی ستاد نظارت بر اماکن ورزشی حفظ سلامت ورزشکاران و نظارت بر عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمان می باشد.  

همچنین در این جلسه فرهاد کریمی کارشناس  حراست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اهمیت جایگاه ناظرین ستاد نظارت،نکات مد نظر حراست در بازرسی ها را بیان کرد.

در این جلسه نیز  فاطمه یوسفی کارشناس ستاد نظارت با بیان نکات مهم در امر بازرسی ها و گزارشات ،گزارشی را در مورد پلمپ باشگاه های خاطی عنوان کرد.

در این نشست کارشناسان کمیته خدمات درمان شهرستان ها نیز حضور داشتند و مطالب مرتبط با کمیته خدمات درمان به صورت جزوه و سی دی در اختیار ایشان قرار گرفت ،نکات و مشکلات  کار با سامانه و امر خدمت رسانی و تسهیلات به ورزشکاران در این جلسه بررسی شد و ابهامات و سوالات نیز توسط مسئول کمیته خدمات درمان پاسخ داده شد.

در پایان جلسه از شهرستانها و نفرات برتر حوزه ستاد نظارت بر اماکن ورزشی و حوزه کمیته خدمات درمانی توسط رئیس و دبیر هیات تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.