دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

دیدار نماینده همدان در مجلس با رییس فدراسیون پزشکی ورزشی/ پیگیری مسائل درمانی ورزشکاران آسیب‌دیده و تاکید بر مقابله با دوپینگ

نماینده مجلس

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر غلامرضا نوروزی، دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، احمد حسین فلاحی؛ نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور در محل فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن بازدید از این فدراسیون با دکتر غلامرضا نوروزی؛ رییس فدراسیون پزشکی ورزشی دیدار کرد و به گفت‌وگو پرداخت.

در این نشست پیگیری مسائل پزشکی ورزشی استان همدان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و روند درمانی ورزشکاران آسیب دیده این استان از دیگر مسائل مطرح شده بود.

همچنین احمدحسین فلاحی با حضور دکتر غلامرضا نوروزی از نزدیک با نحوه فعالیت های فدراسیون پزشکی ورزشی آشنا و از روند درمانی ورزشکاران آسیب دیده مطلع شد. دیگر موضوع مطرح شده در این نشست فعالیت‌های ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) در حوزه دوپینگ بود که از سوی دکتر غلامرضا نوروزی؛ دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در خصوص آن توضیحات لازم ارائه و تاکید شد: در حوزه دوپینگ با ورزشکارانی که مبادرت به انجام دوپینگ می‌کنند، بدون هیچ‌گونه مماشات و مطابق با قوانین موجود، برخورد می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.