جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

دکتر سوری:

هدف هیات پزشکی ورزشی ارتقای کیفیت خدمات به ورزشکاران عضو کمیته خدمات درمانی است

نشست هم اندیشی رییس هیات پزشکی ورزشی لرستان با هیات های ورزشی استان

رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان گفت: هدف هیات های پزشکی ورزشی ارتقای روز افزون کیفیت خدمات پزشکی و درمانی به ورزشکاران عضو کمیته خدمات درمانی پزشکی ورزشی است.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی لرستان، دکتر علی سوری در نشست هم اندیشی با روسای هیات‌های ورزشی استان لرستان با اشاره به اهمیت و ضرورت عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی پزشکی ورزشی توسط هیات‌های ورزشی، اظهار کرد: هدف اصلی ما در هیات پزشکی ورزشی ارتقای روز افزون کیفیت خدمات پزشکی و درمانی به ورزشکاران است و تمام تلاش مجموعه پزشکی‌ ورزشی به ‌روز بودن آن است.
رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان با بیان اینکه فعالیت ورزشکاران بدون عضویت در کمیته خدمات درمانی پزشکی ورزشی ممنوع است، عنوان کرد: امیدواریم با توجه به فرارسیدن اوقات‌فراغت و فصل تابستان، رؤسای هیئت‌های ورزشی با همکاری اعضای هیات باید علاوه بر جذب جوانان به ورزش، نسبت به عضویت آنها با طرح‌ریزی برنامه‌های فرهنگی تلاش کنند.
وی بیان کرد: متأسفانه موضوع پیشگیری از بروز حوادث در کشور ما مغفول مانده و اکثر مردم جامعه به دنبال درمان هستند و این در حالی است که هزینه پیشگیری به‌مراتب از درمان کمتر است.
دکتر سوری گفت: پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی از وظایف هیات پزشکی ورزشی است و تمامی اهداف و برنامه‌های هیات در حوزه‌هایی نظیر درمان، پزشکی ورزشی و سلامت، آموزش و پژوهش تبیین شده است.
رئیس هیات پزشکی ورزشی استان‌ لرستان با اشاره به آمار ورزشکاران سازمان یافته استان‌ گفت: سال گذشته  ۷۱ هزار و ۶۸ ورزشکار این استان عضو کمیته خدمات درمانی شدند که نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود ۴۸ درصد افزایش داشته است.
دکتر سوری خاطر نشان کرد: ۴۷ هزار و ۵۷۱ نفر بانوان ورزشکار و ۲۳ هزار و ۴۹۷ نفر آقایان در کمیته خدمات درمانی پزشکی ورزشی عضو شدند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.