جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

برنامه‌های آموزشی و فرهنگی هیات پزشکی ورزشی لرستان معطوف به مرکز استان نشود

نشست هم اندیشی رییس هیات پزشکی ورزشی لرستان با هیات های ورزشی استان

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: برنامه‌های آموزشی و فرهنگی هیات پزشکی ورزشی معطوف به مرکز استان نشود و در کلیه شهرستان‌ها اجرا شود تا بتوانیم خلاء های سال‌های گذشته را جبران کنیم.
به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی لرستان، سید آرش قیاسیان مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در جلسه هم اندیشی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان با روسای هیات های ورزشی استان با بیان اینکه صیانت سلامت، ورزشکاران بسیار ضروری است اظهار کرد: سال گذشته ۷۱ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان داریم که  انتظار ما بیش از این است.
وی افزود: الزام بیمه ورزشکاران به عنوان یک دستورالعمل اجرایی باید توسط روسای هیات‌های ورزشی  تبیین شود.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد:هیات پزشکی ورزشی به عنوان متخصص با کمک روسای هیات ها باید نظارت بر باشگاه‌های خصوصی را در دستور کار قرار بدهند.
وی بیان کرد: متاسفانه طی سالهای گذشته در بُعد آموزشی و فضای مناسب جهت ارائه خدمات درمانی به ورزشکاران اقدامات مناسبی در شان ورزشکاران، روسای هیات‌ها و مربیان  استان لرستان انجام نشده که از دکتر سوری و کادر جدید هیات پزشکی ورزشی انتظار داریم در راستای ارائه خدمات به ورزشکاران بیشتر تلاش کنند.
قیاسیان گفت: امیدواریم برنامه‌های آموزشی و فرهنگی هیات پزشکی ورزشی معطوف به مرکز استان نشود بلکه در کلیه شهرستان‌ها اجرا شود که بتوانیم خلاء های سال‌های گذشته را جبران کنیم.
وی ضمن قدردانی از هیات پزشکی ورزشی استان در پوشش مسابقات اخیر در استان تصریح کرد: در مسابقات بوکس که اخیرا در استان برگزار شد شاهد بودیم که دکتر سوری متواضعانه چندین ساعت به عنوان پزشک درکنار رینگ مسابقات بودند که نشان می‌دهد با توجه به حساسیت مسابقات هیات پزشکی ورزشی در کنار ورزشکاران هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.