یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

جلسه هیات رییسه فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد؛

تاکید بر تسریع تکمیل و توسعه ستاد پزشکی ورزشی آزادی/ پیگیری وضعیت مصوبات فدراسیون در دستورکار

هیات رئیسه

دومین جلسه هیات رییسه فدراسیون پزشکی ورزشی در سال ۱۴۰۲ به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی؛ رییس این فدراسیون و حضور حداکثری اعضای هیات رییسه، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در دومین جلسه‌ هیات رییسه فدراسیون پزشکی ورزشی در سال ۱۴۰۲ که با حضور دکتر غلامرضا نوروزی؛ رییس این فدراسیون و حضور حداکثری اعضای هیات رییسه برگزار شد، مهم‌ترین مسائل پزشکی ورزشی حال حاضر کشور مورد بررسی قرار گرفت و به مسائل عدیده‌ای پرداخته شد.

پیگیری وضعیت مصوبات قبلی هیات رییسه فدراسیون پزشکی ورزشی از جمله مسائل مهمی بود که مدنظر قرار گرفت، همچنین تعمیر و بازسازی ساختمان فدراسیون پزشکی ورزشی از جمله مواردی است که با توجه به تردد ورزشکاران و ارائه بهترین خدمات پزشکی به جامعه ورزش کشور به آن تاکید شد.

تکمیل توسعه ستاد پزشکی ورزشی آزادی از دیگر مواردی بود که هیات رییسه فدراسیون پزشکی ورزشی بر تسریع آن تاکید کرد؛ قرار است طبق برنامه‌ریزی مرکز معاینات حرفه‌ای ورزشکاران در ستاد ستاد ایجاد شود و توجه به محوریت ورزشگاه آزادی و نزدیک بودن اکثر فدراسیون‌های ورزشی به آن، تکمیل امکانات و تجهیزات پزشکی ورزشی آزادی مدنظر قرار گرفته است تا پاسخگوی هرچه بیشتر و بهتر نیاز ورزشکاران کشور بود.

 تاکید بر تسریع تکمیل و توسعه ستاد پزشکی ورزشی آزادی/ پیگیری وضعیت مصوبات فدراسیون در دستورکار

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.