دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

نشست ناظرین ستاد نظارت بر اماکن ورزشی در کرمانشاه برگزار شد؛

اهتمام جدی برای برخورد با عرضه کنندگان مواد نیروزا

نظارت

نشست ناظران ستاد نظارت بر اماکن ورزشی در اجرای مصوبه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان و حسب دستور مدیرکل محترم به منظور ایجاد محیطی سالم و دارای استانداردهای لازم برای ورزشکاران و خانواده ها برگزار شد.

نشست هماهنگی ناظرین ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان کرمانشاه با حضور رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای، مسوول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و مسوول امور باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان، سرناظر و اعضای استانی، امروز در محل هیات پزشکی ورزشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی در این نشست که در اجرای ماموریت و در مسیر تحقق اهداف تدوین شده به منظور ارتقای سلامت ورزشکاران برگزار شد؛ آخرین بخشنامه ها و دستورالعمل های ابلاغی برای نظارت و کنترل مستمر و دقیق برای ناظران تبیین و تشریح شد.

بر این اساس ناظران ستاد نظارت بر اماکن ورزشی در اجرای مصوبه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان و حسب تأکید مدیرکل محترم به منظور ایجاد محیطی سالم و دارای استانداردهای لازم برای ورزشکاران و خانواده ها نسبت به بازدیدهای اولیه، ثانویه و دوره ای با هم افزایی صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی، دادگستری و اماکن اقدام خواهند کرد.

همچنین مبارزه با پدیده شوم و مذموم دوپینگ و گسترش ورزش پاک از دیگر موضوعاتی بود که در نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و رویکرد اصلی اگاهی بخشی، پیشگیری و بهبود فعالیت ها برای رعایت استانداردهای کمی و کیفی باشگاه های ورزشی است.

ضمنن بخشی از امور نظارتی با مشارکت مردم و ورزشکاران انجام خواهد شد تا زمینه مبارزه با پدیده دوپینگ در جامعه ایجاد شود.

در این جلسه مهندس رفعتی رییس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای، ترانه جو مسوول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، مجتبی زاهدی مسوول امور باشگاه های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، قباد بیگلری سرناظر استانی و ناظرین اداره کل و هیأت پزشکی حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.