شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

دکتر نوروزی در گفت وگو با ایرنا:

زمان ترخیص پیشکسوت وزنه‌برداری از بیمارستان مشخص نیست

۱

رئیس سابق فدراسیون وزنه‌برداری به خاطر مشکلات قلبی در بیمارستان بستری و زمان ترخیص وی هنوز مشخص نیست.

به گزارش ایرنا، علی مرادی پیشکسوت و رئیس سابق فدراسیون وزنه‌برداری به خاطر مشکلات قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است. بستری شدن این پیشکسوت وزنه‌برداری موجب شد تا غلامرضا نوروزی نایب رییس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از وی عیادت کند.

دکتر غلامرضا نوروزی در گفت وگو با ایرنا در خصوص شرایط رئیس سابق فدراسیون وزنه‌برداری گفت: علی مرادی به خاطر مشکلات قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده تا آزمایشات لازم جهت درمان مشکلات وی انجام شود. البته این پیشکسوت وزنه‌برداری مشکلات گوارشی نیز دارد.

نایب رییس کمیته ملی المپیک در خصوص زمان ترخیص مرادی از بیمارستان گفت: دبیرکل اسبق کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا تحت نظر پزشکان است و آنان در خصوص ترخیص وی نظر خواهند داد. البته هنوز زمان دقیق آن نیز مشخص نشده است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی این را هم افزود: این فدراسیون به عنوان خدمتگزار جامعه ورزش کشور در چارچوب قوانین و مقررات از ارائه هیچ خدمت و حمایتی به ورزشکاران و پیشکسوتان گرانقدر دریغ نخواهد کرد.

علی مرادی قهرمان وزنه‌برداری جوانان و بزرگسالان آسیا از مدیران شناخته شده ورزش ایران به شمار می‌رود که سابقه چند دوره ریاست بر فدراسیون این رشته را دارد. مرادی همچنین در یک برهه از زمان به عنوان دبیرکل وزنه‌برداری آسیا انتخاب شد.

دکتر نوروزی بر بالین رییس سابق فدراسیون وزنه برداری حضور یافت

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.