یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

دکتر نوروزی در مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی البرز:

در تمام فعالیت های پزشکی ورزشی باید حفظ و ارتقای سلامت ورزشکاران را مد نظر داشت

1

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و نایب رئیس کمیته ملی المپیک در مجمع عمومی و سالیانه هیات پزشکی ورزشی البرز اهمیت تشکیل پرونده سلامت برای ورزشکاران را مورد تاکید قرار داد و در این خصوص بر ضرورت تعامل هیات های استانی پزشکی ورزشی با دیگر هیات های ورزشی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در این مجمع که پیش از ظهر امروز در کرج برگزار شد با اشاره به بازسازی کلینیک پزشکی ورزشی البرز، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شاهد فضای یکدل و منسجم در سطح ورزش استان و پزشکی ورزشی هستیم و اقدام جهادی بازسازی کلینیک پزشکی ورزشی ظرف چهار ماه، فضا را برای خدمت رسانی بیشتر به جامعه ورزش استان بیش از پیش مهیا کرده است که جا دارد همکارانمان در هیات پزشکی ورزشی از این شرایط نهایت بهره را برده و همچنان با صلابت در  راه خدمت رسانی به جامعه ورزشی گام بردارند.

وی با اشاره به اظهارات مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص پایش سلامت ورزشکاران، تصریح کرد: تشکیل پرونده سلامت برای ورزشکاران و بررسی شرایط آنها برای حضور در میادین ورزشی، فوق العاده حائز اهمیت است و در این راستا ضروری است که هیات پزشکی ورزشی با برگزاری جلسات و نامه نگاری با هیات های ورزشی، آمادگی هیات پزشکی ورزشی را برای تشکیل پرونده سلامت برای ورزشکاران اعلام نماید.

دکتر نوروزی تصریح کرد: همه دغدغه مجموعه پزشکی ورزشی حفظ و ارتقای سلامت ورزشکاران است و در تمام فعالیت ها این نکته باید مورد توجه باشد.

 رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی شفافیت مالی و نظم و انضباط اداری را از دیگر سرفصل ها مدیریت پزشکی ورزشی کشور برشمرد.

وی همچنین با قدردانی از زحمات دکترآذرسینا رئیس هیات پزشکی ورزشی استان البرز، دکتر ناصر ملی دبیر هیات و دیگر اعضای مجمع و همکاران هیات ابراز امیدواری کرد با تعامل خوب موجود میان دانشگاه علوم پزشکی، فدراسیون پزشکی ورزشی، اداره ورزش و جوانان و هیات پزشکی ورزشی ، خدمات رسانی به جامعه ورزش استان همچنان با سرعت ادامه یابد.

در این  مجمع بهزاد فروغی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز اهمیت وحدت رویه در بازرسی از باشگاه ها و اماکن ورزشی توسط بازرسان اداره ورزش، هیات پزشکی ورزشی و نجات غریق را مورد تاکید قرار داد.

وی همچنین تعامل گسترده هیات پزشکی ورزشی با دیگر هیات های ورزشی استان در زمینه تشریح خدمات پزشکی ورزشی را خواستار شد.

فروغی همچنین از تلاش های دکتر نوروزی رئیس فراسیون، دکتر آذرسینا رئیس هیات پزشکی ورزشی و دیگر اعضای هیات قدردانی کرد.

در این مجمع گزارش عملکرد هیات و همچنین گزارش عملکرد مالی آن ارائه و به تصویب اعضای مجمع رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.