دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

به منظور رفاه حال و ارائه خدمات مطلوب به ورزشکاران لرستانی صورت گرفت؛

امضای تفاهم نامه همکاری با یکی از مراکز فیزیوتراپی در خرم‌آباد

تفاهم نامه فیزیوتراپی/لرستان

هیات پزشکی ورزشی استان لرستان با یکی از مراکز فیزیوتراپی در خرم‌آباد جهت ارائه خدمات مطلوب به ورزشکاران تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان لرستان، هیات پزشکی ورزشی استان لرستان در راستای رفاه حال ورزشکاران تفاهم نامه‌ای با یکی ازمراکز فیزیوتراپی استان منعقد کرد.

 دکتر  علی سوری رئیس هیات پزشکی ورزشی استان لرستان در این باره اظهار کرد: طی تفاهم نامه منعقد شده مرکز فیزیوتراپی مذکور دارای امکانات مطلوب بوده و دستگاه‌های تخصصی و پزشک‌های متخصص آماده ارائه خدمات به ورزشکاران و جامعه ورزشی استان است

وی افزود: فیزیوتراپی ورزشی، یکی از شاخه‌های تخصصی در فیزیوتراپی است.

رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان عنوان کرد: ذهن عده‌ای از افراد با شنیدن کلمه فیزیوتراپی، به سمت انجام ورزش پس از جراحی می‌رود. درحالی که فیزیوتراپی ورزشی فراتر از این موارد بوده و قدرت و استقامت را به افراد بازمی‌گرداند.

وی بیان کرد: پس از درمان ورزشکار، متخصص فیزیوتراپیست برنامه تمرینی مناسبی را برای بازگشت ورزشکتر به تمرینات خود ارائه می‌دهد.

دکتر سوری  با اشاره به فواید فیزیوتراپی ورزشی گفت: هدف تمام برنامه‌های ورزشی، افزایش قدرت و احساس سلامتی بیشتر نسبت به دوران شروع تمرین‌ها است به همین منظور فیزیوتراپی ورزشی به ورزشکار  در راستای بازیابی و حفظ قدرت، انعطاف‌پذیری، تعادل و استقامت کمک می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.