پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:

نقش آفرینی پزشکی ورزشی شایسته تقدیر است

حاتمی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در آئین تجلیل از هیأت ها و باشگاه ­های ورزشی برتر بر اساس جمعیت ورزشکاران  سازمان یافته گفت: نقش آفرینی پزشکی ورزشی کرمانشاه در افزایش 47 درصدی ورزشکاران و فراهم نمودن دسترسی آسان ورزشکاران و قهرمانان به خدمات مطلوب تشخیصی، درمانی، مشاوره ای و توانبخشی شایسته تقدیر است.

به گزارش دفتر کرمانشاه پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران؛ « منوچهر حاتمی» از هیات های ورزشی به عنوان پیشروان توسعه ورزش یاد کرد و افزود: هیات‌های ورزشی زمینه را برای ظهور توانمندی و موفقیت های جوانان ما در عرصه های قهرمانی فراهم می کنند و این مسیر به پشتوانه تقویت فرآیندهای استعدادیابی و استعدادپروری توسعه می یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در این مراسم با بیان اینکه حوزه پزشکی ورزشی از جایگاه ویژه ای در دنیا برخوردار است گفت: هیات پزشکی ورزشی باید همواره در دل ورزش باشد تا در مواقع آسیب دیدگی ورزشکاران، به موقع و در سریعترین زمان ممکن به آنها خدمات درمانی لازم را ارایه دهد.

وی با بیان اینکه حمایت و تقویت از هیات پزشکی ورزشی سبب پیشرفت، ارائه خدمات بهتر و تقویت سایر هیات های ورزشی خواهد شد یادآور شد: هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه با تجهیزات و امکانات خوبی که دارد به خوبی توانسته است تمام خدمات و امکانات مورد نیاز را برای ورزشکاران استان تامین کند.

وی افزود: تلاش هیات ها و باشگاه ها برای توسعه ورزش، نام کرمانشاه را در میان سایر استان های کشور سر افراز خواهد کرد و بر این اساس هیات های ورزشی فعال در استان مورد حمایت قرار می گیرند، اظهارکرد: به این منظور به همه هیات های استانی گفته شده که از میزبانی رویدادهای مختلف ورزشی اعم از مسابقات ملی و بین المللی و اردوها حمایت می کنیم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی برای توسعه بیشتر ورزش در استان، تاکید کرد: در این راستا، بدنبال تغییر رویکرد ورزش استان هستیم و می خواهیم با یک برنامه ریزی مدون و دقیق، تحولی را در این حوزه بوجود بیاوریم. 

حاتمی از همه هیات های ورزشی استان هم خواست تا برای رشد بیشتر رشته های زیرمجموعه خود برنامه داشته باشند.

وی در بخش پایانی سخنانش، اقدام هیات پزشکی ورزشی استان را در معرفی و تجلیل از هیات ها و باشگاه های ورزشی برتر استان ارزشمند توصیف کرد و افزود: از تمام تلاش ها و اقدامات این هیات برای سالم سازی و توانمندسازی جامعه ورزش استان قدردانی می کنیم.

حاتمی افزود: رشد ۴۷ درصدی تعداد ورزشکاران سازمان یافته در استان کرمانشاه نشان دهنده حرکت رو به رشد و توسعه ورزش در جامعه است که این حرکت رو به جلو امسال نیز تداوم خواهد یافت.

در این مراسم  از هیأت ­ها، باشگاه­ ها، مجموعه ­های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان و سایر ارگان ها تجلیل شد و  به پاس ۳۰ سال خدمت صادقانه دکتر سعید کاظمی نایب رییس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور که از چهره های ماندگار و ارزشمند پزشکی ورزشی استان کرمانشاه نیز به شمار می رود با اهدای لوح، تندیس و هدایایی قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.