پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان لرستان:

آمادگی کامل هیات پزشکی ورزشی استان لرستان جهت پوشش پزشکی مسابقات مددجویان زندان

دیدار مدیرکل زندان/ لرستان

رئیس هیات پزشکی استان لرستان با اشاره به ارتقا شخصیت زندانیان به‌ واسطه برنامه‌های ورزشی از آمادگی کامل هیات پزشکی ورزشی استان جهت پوشش پزشکی کلیه مسابقات ورزشی مددجویان زندان خبر داد.

به  گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی لرستان، دکتر علی سوری  رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان با  کشوری مدیر کل زندانهای استان دیدار و گفتگو کرد.

 دکتر علی سوری در این دیدار اظهار کرد: با توجه به اهمیت ورزش در زندان باید زمینه‌ای فراهم کرد که همه مددجویان در این عرصه حضور فعال داشته باشند.

وی افزود: فعالیت‌های ورزشی در شادکامی ، عزت نفس، خلق و خوی مثبت ، رضایت از زندگی و سلامت روانی زندانیان نقش تاثیر گذاری دارد.

رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان به حمایت مددجویان ورزشکار توسط این هیات تأکید کرد و عنوان کرد: اهمیت و تشویق  یه ورزش، زمینه تربیت و تعالی روح ورزشکاران زندانی را به همراه دارد.

وی به آسیب‌های جنبی زندان اشاره کرد و بیان کرد: سلب آزادی شرایط روحی و روانی سنگینی را بر مددجویان متحمل ساخته و آنها بیش از سایر افراد در جامعه نیازمند حضور در رقابت‌های ورزشی به ویژه ورزش‌های جمعی و گروهی هستند.

دکتر سوری با تاکید بر  عضویت  مددجویان زندان  در کمیته خدمات درمانی هیات پزشکی ورزشی گفت: با توجه به اهمیت ورزش در زندان هیات پزشکی ورزشی استان این آمادگی را دارد در صورت فراهم شدن زمینه‌ای که همه مددجویان در این عرصه حضور فعال داشته باشند پوشش پزشکی کلیه مسابقات مددجویان را انجام دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.