شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴

دکتر اردیبهشت در جلسه شورای مدیران تاکید کرد؛

برنامه ریزی برای اطلاع رسانی گسترده خدمات فدراسیون/تلاش دوچندان کمیته های تخصصی/خلاقیت و نوآوری در برنامه ریزی و پیشبرد اهداف

شورای مدیران فدراسیونپزشکی ورزشی

دکر سید اشکان اردیبهشت، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی، در جلسه شورای مدیران فدراسیون ضمن ارزیابی عملکرد تمام کمیته های تخصصی بر ضرورت تلاش و مضاعف تمام همکاران برای پیشبرد اهداف عالیه فدراسیون تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر اردیبهشت در ابتدای این جلسه با اشاره به طیف وسیع خدمات تخصصی این فدراسیون به جامعه ورزش بویژه در سال های اخیر، خاطرنشان کرد: امروز هم در ستاد مرکزی و هم در هیات های استانی پزشکی ورزشی خالصانه و بدون ادعا خدمات تخصصی مختلفی به جامعه ورزش کشور ارائه می شود. یقینا فدراسیون پزشکی ورزشی در طول دوران حیات خود همواره روند رو به رشدی را سپری نموده و ضروری است در این جهت تمام همکاران پابه پای روابط عمومی فدراسیون در جهت اطلاع رسانی گسترده همراهی نمایند تا خدایی نکرده خدمات فدراسیون از چشم جامعه هدف پنهان نماند.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش تمام همکاران ستادی و استانی ضرورت تلاش دو چندان و همچنین خلاقیت و نوآوری را  در اجرای برنامه ها و پیشبرد اهداف عالیه فدراسیون یادآور شد.

دکتر اردیبهشت در ادامه این جلسه ضمن استماع گزارش عملکرد مسئولان کمیته های مختلف، میزان عملیاتی شدن مصوبات جلسه گذشته شورای مدیران را بررسی کرد.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.