سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱

حمیده ولی نیا در گردهمایی باشگاهداران لرستان مطرح کرد؛

تشریح سرفصل های ناظران کمیته نظارت/ نمایش توانمندی های پزشکی ورزشی در دوران کرونا

کمیته نظارت/ لرستان 30 خرداد 1402

مسئول کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به تلاش و مجاهدت این فدراسیون در دوران کرونا، گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی به واسطه اینکه تامین کننده سلامت ورزشکاران است جایگاه مهمی دارد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی، در اولین گردهمایی مربیان و مسئولان باشگاه های پرورش اندام و بدنسازی لرستان ، حمیده ولی نیا مسئول کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی  به تشریح رسالت فدراسیون و دستورالعمل‌های تخلفات اماکن ورزشی  به ویژه تخلفات درجه یک پرداخت.

اطمینان یافتن از اجرای دقیق برنامه های مرتبط با حوزه سالمت در اماکن ورزشی، عضویت در کمیته خدمات درمانی جامعه ورزشی، تاکید بر عدم توزیع و پخش و توصیه استفاده از داروها و مکمل های ورزشی درباشگاه ها و همچنین رعایت بهداشت عمومی باشگاه ها جهت سلامت ورزشکاران از دیگر موارد مطرح شده توسط مسئول کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی در گردهمایی مذکور بود.

وی بیان کرد:  فدراسیون  پزشکی ورزشی به واسطه اینکه تامین کننده سلامت ورزشکاران کشورمان چه ورزشکاران است در جنبه های مختلف سلامت اعم از پیشگیری، درمان و بازتوانی جایگاه مهمی دارد.

ولی نیا با اشاره به خدمات ویژه فدراسیون پزشکی ورزشی در راستای حمایت از ورزشکاران و باشگاه‌های ورزشی عنوان کرد: در دوران کرونا روشن نگه داشتن چراغ ورزش مدیون زحمات فدراسیون پزشکی ورزشی بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.