چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

قدردانی ستاره مصدوم تیم‌ملی شمشیربازی ایران از فدراسیون پزشکی ورزشی/

کادر درمان فدراسیون با تمام توان بهبود مصدومیت ورزشکاران را پیگیری می‌کند/ استفاده فدراسیون پزشکی ورزشی از به‌روز و مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی

محمد رهبری

ستاره تیم‌ملی شمشیربازی ایران با اشاره به اینکه کادر درمان فدراسیون پزشکی ورزشی با تمام توان بهبود مصدومیت ورزشکاران را پیگیری می‌کند، گفت: این فدراسیون از به‌روز و مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی ورزشی در راستای بهبود روند درمانی ورزشکاران استفاده می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، محمد رهبری؛ ستاره تیم ملی شمشیربازی کشور درباره وضعیت مصدومیت و آسیب‌دیدگی خود در مسابقات جهانی و مراجعه به فدراسیون پزشکی ورزشی جهت درمان و بهبود آسیب‌دیدگی، گفت: در مسابقات جهانی اخیر در اسپانیا مفتخر به کسب مدال برنز شدم اما از ناحیه آرنج دست راست دچار آسیب دیدگی و مصدومیت شدم.

وی افزود: این آسیب دیدگی قبل از مسابقات جهانی اخیر به شکل جزئی همراه من بود و این مسابقه باعث شد که مصدومیتم شدیدتر شده و مجبور به درمان آن شوم.

کادر درمان فدراسیون با تمام توان بهبود مصدومیت ورزشکاران را پیگیری می‌کند/ استفاده فدراسیون پزشکی ورزشی از به‌روز و مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی

ستاره تیم‌ملی شمشیربازی ایران با بیان اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی نه تنها در ستاد مرکزی که در هیات‌های استانی نیز ارائه خدمت به ملی پوشان رشته‌های مختلف ورزشی را پیگیری می کند، ‌ عنوان کرد: بعد از مسابقات به مرکز درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی در استان گیلان مراجعه کردم و در حال حاضر مدتی است تحت درمان هستم.

رهبری ضمن ابراز رضایت از تجهیزات و امکانات درمانی هیات پزشکی ورزشی استان گیلان، گفت: خوشبختانه تجهیزات هیات پزشکی ورزشی استان گیلان به‌روز و مدرن و از بهترین تجهیزات موجود در سطح کشور برخوردار است.

وی ادامه داد: فدراسیون پزشکی ورزشی با تمام انرژی و امکانات در تلاش است تا روند درمانی ورزشکاران را به نتیجه مطلوب برساند و از این بابت قدردان آن‌ها هستیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.