چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

دکتر اردیبهشت اعلام کرد؛

بسته حمایتی جدید فدراسیون پزشکی ورزشی برای عمل جراحی ورزشکاران آسیب دیده/ استمرار ارائه خدمات رایگان به ملی پوشان/ بیش از ۲۰۰ هزار ساعت پوشش پزشکی رایگان رویدادهای ورزشی در سطح کشور/گزارشی از هزینه های ارزی و ریالی مبارزه با دوپینگ و نظارت بر سلامت باشگاه ها

کرمانشاه

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به خدمات متنوع و گسترده این فدراسیون به طیف وسیعی از ورزشکاران و مجموعه ورزش کشور، از بسته ویژه حمایتی این فدراسیون برای تسهیل شرایط عمل جراحی ورزشکاران آسیب دیده سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر سید اشکان اردیبهشت ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه ضمن تبریک فرارسیدن عید قربان و قدردانی از زحمات اداره کل ورزش و جوانان و هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به زیرساخت ها و ظرفیت های موجود در کرمانشاه  و برنامه ریزی های انجام شده در سالیان گذشته، پزشکی ورزشی کرمانشاه به مراتب بیش از استان های همجوار به ارائه خدمت می پردازد و جزو قطب های اصلی پزشکی ورزشی در منطقه شمال غرب و غرب کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به رشد جمعیت ورزشکاران سازمان یافته، اظهار کرد: از سال گذشته و مقارن با پساکرونا شاهد اوج گیری فعالیت های ورزشی بودیم و با توجه به فراهم بودن زیرساخت های پزشکی ورزشی، رکورد تایخی عضویت حدود ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ورزشکار در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی به ثبت رسید و امیدواریم که این روند در سال جاری نیز ادامه یابد.

دکتر اردیبهشت در این رابطه اضافه کرد: طبیعتا با افزایش شمار ورزشکاران عضو، وظیفه و مسئولیت ما هم در قبال اعضا بیشتر می شود، بنا براین هیات رئیسه و ریاست فدراسیون با توجه به افزایش هزینه های جراحی، مقرر کرد تمام ورزشکارانی که از طریق فدراسیون به مراکز درمانی جهت عمل های جراحی معرفی می شوند تقریبا بدون پرداخت هیچ هزینه ای درمان شوند،  این در حالی است که ارایه خدمات کاملا رایگان به ملی پوشان همچنان ادامه خواهد یافت.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی دیگر خدمات فدراسیون به جامعه ورزشی کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: پرداخت هزینه های ریالی و ارزی مبارزه با دوپینگ، نظارت بر سلامت اماکن ورزشی و پوشش پزشکی بیش از ۲۳۳ هزار نفر ساعت مسابقات ورزشی بین المللی، ملی، استانی و اروهای ملی که بیش از ۸۰ درصد آنها به صورت رایگان انجام می شود از جمله خدماتی است که فدراسیون پزشکی ورزشی سال گذشته همچون تمام سنوات گذشته به جامعه ورزشی کشور ارائه کرده است.

دکتر اردیبهشت با اشاره به کاهش زمان واریز هزینه درمان به حساب ورزشکاران آسیب دیده، یادآور شد: در این رابطه نیز زیرساخت لازم فراهم شده و امروز شاهدیم با کاهش زمان بررسی اسناد پزشکی، هزینه های درمان ورزشکاران مستقیما به حساب خود آنها واریز می شود.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: به هر صورت تمام تلاش ستاد مرکزی و هیات های استانی پزشکی ورزشی ارائه بهترین خدمات به جامعه هدف است و این مهم را سال هاست در عمل به اثبات رسانده است.

یادآور می شود در مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه ، دکتر قادری با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.