شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

گزارش خبرگزاری ایرنا از مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه

دکتر اردیبهشت: فدراسیون پزشکی ورزشی سال گذشته ۳۰۰ هزار دلار برای مبارزه با دوپینگ هزینه کرد

اردیبهشت

 دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به افزایش هزینه‌های جاری نمونه گیری دوپینگ به‌دلیل افزایش نرخ ارز گفت: در سال گذشته این فدراسیون در این زمینه ۳۰۰ هزار دلار هزینه کرده است.

به گزارش ایرنا،  سیداشکان اردیبهشت در مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه اظهار کرد: یکی از مشکلات این فدراسیون بحث تورم و افزایش هزینه های این فدراسیون به دلیل آزادسازی نرخ ارز بوده است که موجب افزایش سرسام آور هزینه های آن شده است.

وی گفت:‌ توسعه مراکز درمانی متعلق به فدراسیون از برنامه‌های این فدراسیون است و در همین راستا توانمندسازی و تجهیز مراکز درمانی استان‌ها از برنامه‌های در دستور کار آن است تا ورزشکاران برای مداوا مجبور به آمدن به تهران نباشند.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه وظیفه این فدراسیون این است که بهترین خدمات را به ورزشکاران ارایه کنند تا آنها کمترین میزان دغدغه را داشته باشند افزود: در همین راستا طرحی در دست اجرا داریم تا تمامی ورزشکارانی که جراحی می شوند منبعد نیازی نیست تا هیچ هزینه ای را پرداخت کنند.

اردیبهشت یادآور شد: این مزیت پیشتر فقط شامل ورزشکاران ملی پوش می شد ولی از این به بعد شامل همه ورزشکاران خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیشتر بیمه و بازنویسی آن بازه زمانی طولانی را طی می کرد گفت: ورزشکارانی که اقدام به اعمال جراحی می کنند هزینه های آنها با راه اندازی سامانه جدیدی در کمترین زمان ممکن از سوی این فدراسیون به آنها باپرداخت می شود.

اردیبهشت تاکید کرد: در سال گذشته فدراسیون پزشکی توانست ۲۳۳ هزار نفر ساعت پوشش پزشکی مسابقات و اردوهای پزشکی را به انجام برساند.

وی از هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه به عنوان یکی از فعالترین هیات های پزشکی کشور و نیز قطب غرب کشور یاد کرد و گفت: خوشبختانه پس از دوران کرونا افزایش شمار ورزشکاران سازمان یافته در کشور روندی صعودی یافته است.

به گزارش ایرنا، در مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه دکتر امید قادری توانست با کسب قاطع اکثریت آرا برای یک دوره چهارساله دیگر سکان این هیات را بدست بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.