شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

گزارش خبرگزاری ایسنا از مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه

تلاش فدراسیون پزشکی ورزشی برای ثبت حد نصاب ۴ میلیون نفر ورزشکار سازمان یافته

مجمع کرمانشاه

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: پیش بینی می‌شود، امسال آمار ورزشکاران سازمان یافته به ۴ میلیون نفر برسد.

به گزارش ایسنا، دکتر سیداشکان اردیبهشت، در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران ایسنا و ایرنا، بااشاره به کاهش تعداد ورزشکاران سازمان یافته کشور در دوره شیوع کرونا، اظهارکرد: در این دوره، فدراسیون پزشکی ورزشی یکی از نهادهای شاغل در حوزه ورزش بود که باعث شد تا فضاها و رویدادهای ورزشی به تدریج بازگشایی شوند.

وی ادامه داد: فدراسیون پزشکی ورزشی با توجه به پتانسیل های خود در سطح همه استان های کشور کمک کرد تا رونق ورزش دوباره از سر گرفته شود.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه با فروکش شدن بیماری کرونا طی یکسال گذشته آمار ورزشکاران سازمان یافته کشور رشد خوبی پیدا کرده، افزود: امیدواریم در سالجاری بتوانیم بالاترین رکورد را طی ۳۰ سال گذشته در تعداد ورزشکاران سازمان یافته ثبت کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از یک  میلیون نفر ورزشکار سازمان یافته در کشور داریم که پیش بینی می شود این آمار تاپایان سال به حدود چهار میلیون نفر برسد.

اردیبهشت در ادامه به در پیش بودن بازی های آسیایی هانگژو هم اشاره کرد و گفت: علیرغم بار سنگین مالی که انجام نمونه گیری دوپینگ برای فدراسیون به دنبال دارد، اما طی یکسال اخیر این برنامه را به صورت منظم اجرا کرده ایم.

وی تاکید کرد: باتوجه به در پیش بودن بازی هایی آسیایی هانگژو برنامه ریزی وسیعی در حوزه آموزش و مبارزه با دوپینگ و نمونه گیری از ورزشکاران انجام می دهیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.