شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

در دیدار با روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های لرستان مطرح شد؛

فعالیت ورزشکاران لرستانی بدون کارت عضویت کمیته خدمات درمانی ممنوع است

جلسه روسای ادارات ورزش و جوانان لرستان

رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان گفت: هیچ فردی بدون عضویت در کمیته خدمان درمانی اجازه فعالیت در اماکن ورزشی را ندارد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی لرستان،  دکتر علی سوری در جلسه‌ای که با حضور روسای اداره ورزش و جوانان شهرستان‌های استان برگزار شد با اشاره به اهمیت عضویت  ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی اظهار کرد: با توجه به آنلاین شدن عضویت در کمیته خدمات درمانی (بیمه ورزشی) و دسترسی آسان به سایت فدراسیون پزشکی ورزشی  هیچ فردی بدون عضویت در کمیته خدمان درمانی اجازه  فعالیت در اماکن ورزشی را  ندارد.

وی افزود : در صورت بروز هر گونه حادثه ورزشی برای فرد فاقد بیمه ورزشی هیات پزشکی ورزشی هیچ گونه تعهدی نسبت به تامین هزینه‌های درمانی ورزشکار آسیب دیده را ندارد.

رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان عنوان کرد : ورزش جدا از فواید خارق‌العاده ای که برای روح و جسم دارد، در بسیاری از شرایط می‌تواند به دلایل مختلف باعث مصدومیت فرد شود.

دکتر سوری گفت: برای تسریع و ارائه خدمات مطلوب به ورزشکاران استان لرستان، با تعدادی از مراکز درمانی سطح استان قراردادهایی منعقد شده است که ورزشکاران تنها با ارائه کارت بیمه می‌توانند از بهترین امکانات درمانی استفاده کنند.

وی بیان کرد: از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان انتظار داریم در صورتی که به فکر سلامت و ایمنی جامعه  ورزشی تحت پوشش خود هستند نسبت به ترویج و اجبار ورزشکاران در عضویت  کمیته خدمات درمانی (بیمه ورزشی )  تلاش کنند.

     

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.