سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

نشست رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با رییس فدراسیون فوتبال/

تاکید دکتر نوروزی بر حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی از فدراسیون فوتبال در حوزه پزشکی/ توسعه همکاری‌های ۲ فدراسیون در دستورکار

فوتبال

نشست رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و رییس فدراسیون فوتبال به منظور گسترش و توسعه همکاری‌های دو فدراسیون و نیز حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی از فدراسیون فوتبال در حوزه پزشکی، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، نشست دکتر غلامرضا نوروزی؛ رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و نایب رییس کمیته ملی المپیک با مهدی تاج؛ رییس فدراسیون فوتبال در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد. در این نشست همچنین دکتر امین نوروزی؛ عضو هیات رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و مشاور پزشکی فدراسیون فوتبال، دکتر سید سعید سیدالحسینی؛ رئیس و اعضای کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی؛ نایب رئیس و هدایت ممبینی؛ دبیرکل فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

دکتر غلامرضا نوروزی؛ رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و نایب رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه خوشبختانه مساله پزشکی در فدراسیون فوتبال در استاندارهای بالا مدنظر قرار گرفته است، گفت: از این بابت کمال سپاس را دارم و امیدوار هستم این روند همچنان در وضعیت صعودی قرار داشته باشد.

وی افزود: فدراسیون پزشکی ورزشی بر حمایت از فدراسیون فوتبال در حوزه پزشکی و توسعه همکاری‌های دوجانبه تاکید دارد.

همچنین مهدی تاج؛ رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه زحمات و فداکاری‌های دکتر رازی که یک برند معتبر در عرصه پزشکی ورزشی محسوب می‌شود، اتفاقات مهمی را برای فدراسیون فوتبال رقم زد، گفت: وی اقدامات شایسته‌ای در عرصه بهبود و توسعه مسائل پزشکی در فدراسیون فوتبال رقم زد و به سهم خود از این بابت تشکر و قدردانی می‌کنم.

دکتر امین نوروزی؛ عضو هیات رییسه فدراسیون پزشکی ورزشی و مشاور پزشکی فدراسیون نیز ضمن ارائه گزارشی درباره توسعه پزشکی در ساختار فدراسیون فوتبال، ابراز امیدواری کرد روند نوسازی تجهیزات پزشکی برای بهره‌مندی تمام تیم های ملی تداوم یابد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.