چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

دکتر نوروزی در مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی آذربایجان غربی:

توانمندی و سطح علمی پزشکان و جامعه پزشکی ورزشی ارتقا یافته است

آذربایجان غربی

در مجمع عمومی سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان‌غربی، دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به افزایش سطح توانمندی و علمی پزشکان و جامعه پزشکی ورزشی گفت: امروزه دیگر نیازی به اعزام ورزشکاران آسیب دیده برای درمان به خارج از کشور نداریم.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ،در این مجمع که با حضور  بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، دکتر نوروزی با اشاره به افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته و ثبت شده در سامانه فدراسیون به بیش از یک میلیون و چهارصد هزار نفر گفت: با توجه به شرایط اقتصادی در سال ۱۴۰۲ تصمیم گرفته شد که ورزشکاران دچار مصدومیت شده دغدغه‌ای نداشته باشند و هزینه‌های آنها در کمترین زمان و براساس تعرفه پرداخت شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: برای ارتقای دانش اقدام به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای پزشک‌یارها، امدادگران و پرستاران ورزشی کرده و به سطح قابل قبولی رسیده‌ایم ضمن اینکه با ارتقای توانمندی پزشکان در کشور، دیگر نیازی به اعزام ورزشکاران برای درمان به خارج کشور نداریم و حتی شاهد سفر ورزشکاران برخی کشورهای اطراف به ایران برای درمان هستند.

دکتر نوروزی در خصوص وضعیت استان آذربایجان‌غربی نیز گفت: هیات استان در گذشته مشکلاتی داشته که امروز شرایط بهبود یافته و شاهد سامان مناسب هیات استانی هستیم.

دکتر بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی هم با اشاره به پاسخ گو بودن هیات‌های ورزشی استان به جامعه ورزشی اظهار کرد: انسجام و انضباط و برنامه ریزی در پیش برد برنامه‌های هیات‌های مختلف ورزشی از اهمیت بالایی برخوردار است و تلاش مجموعه ورزش استان برای رفتن به این سمت است.

وی افزود: ظرفیت هیات پزشکی ورزشی استان بالاست و این هیات می‌تواند در قالب کمک به سایر هیات‌های ورزشی استان تاثیرگذار باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.