جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲

عضو هیات رئیسه پزشکی ورزشی استان خراسان رضوی خبرداد؛

تخفیف ۱۵ درصد برای ورزشکاران سازمان یافته در همه بخش های بیمارستان رضوی مشهد

9595959559

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی دفتر خراسان رضوی، دکتر جعفر رضازاده فلوشیپ فوق تخصصی جراحی زانو ضمن اعلام این موضوع از طرح های کمیته درمان هیات پزشکی ورزشی استان سخن گفتند.

این عضو هیات رئیسه با تاکید بر این نکته که بایستی همه ظرفیت های بیمارستانی در شهر مشهد فعال شوند تا ورزشکاران برای درمان آسیب های ورزشی به تهران اعزام نشوند، به این مهم اشاره کردند که در شان استان خراسان رضوی نیست که ورزشکاران علاوه بر نگرانی از آسیب و هزینه، رنج سفر را نیز داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه امکانات کافی در شهر مشهد و بیمارستان های مجهزی در شهر مشهد وجود دارد که آماده همکاری با هیات پزشکی ورزشی هستند اعلام کردند:  بزودی این ظرفیت ها به اطلاع ورزشکاران عزیز خواهد رسید.

مسئول کمیته درمان در پاسخ به این پرسش که چرا مرکز استان هنوز بر اساس مدارک پزشکی غرامت پرداخت میکند؟ گفتند: بزودی نوید پرداخت قبل از هزینه را در بیمارستان فوق تخصصی رضوی به ورزشکاران خواهیم داد و توافقات اولیه با بیمارستان صورت گرفته است و با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی این خدمت را در شهر مشهد نیز ارائه خواهیم کرد.

وی در ادامه به استقبال و حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی در تسهیل و تسریع پرداخت غرامت اشاره کردند و افزودند: از بدو ورود به هیات پزشکی ورزشی استان خراسان رضوی در این دو ماه اخیر تمام تلاشم را برای رفع این معضل به کار گرفتم و خوشبختانه نتایج امیدوار کننده است.

وی در ادامه با قدردانی از همیاری مدیر عامل محترم بیمارستان فوق تخصصی رضوی دکتر محور در مساعدت با ورزشکاران تاکیدکرد: به زودی یک طرح تخفیف ۱۵ درصد برای همه ورزشکاران سازمان یافته برای همه بخش های بیمارستان رضوی فعال خواهد شد و در ادامه به طور تخصصی در بحث آسیب های ورزشی ورود خواهیم کرد و پرداخت غرامت را پس از تائید تعرفه در استان انجام خواهیم داد تا دیگر ورزشکاران عزیز معضل پرداخت هزینه های درمان را نداشته باشند و با خیال آسوده پس از تائید فرم گزارش حادثه و تعیین تعرفه کمیته خدمات درمان تحت درمان،جراحی و توانبخشی قرار بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.