یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹

دکتر ابراهیم عطری:

اعلام فراخوان جهت ثبت نام دوره های مدون فدراسیون پزشکی ورزشی

5689ییی

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی، دکتر ابراهیم عطری مسئول کمیته آموزش و پژوهش شروع ثبت نام دوره های مدون فدراسیون پزشکی ورزشی را نهم مرداد اعلام کردند.

ایشان از همه واجدین شرایط خواستند تا نسبت به برنامه ریزی برای ثبت نام اقدام کنند، وی اضافه کرد: در این مرحله ثبت نام برای دوره های امدادگر ورزشی،ماساژ ورزشی،پزشک تیم،تغذیه و روانشناسی ورزشی و همچنین فیزیوتراپیست تیم بطور همزمان شروع می شود.

دکتر عطری با تاکید به اینکه نیاز به حضور علاقمندان و واجدین شرایط برای ثبت نام نیست گفتند: کلیه مراحل ثبت نام و پرداخت هزینه بصورت الکترونیکی می باشد تا متقاضیان شهرستان نیز بتوانند بدون نگرانی اقدام به ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه تاریخ شروع دوره تغذیه ورزشی 14 مرداد و روانشناسی ورزشی 23 مرداد و امدادگری 4 شهریور سال جاری می باشد از متقاضیان خواست تا نسبت به ثبت نام سایر دوره ها نیز اقدام کنند و به محض تعیین و تصویب زمان برگزاری حداقل دو هفته قبل از شروع اعلام میگردد.

دکتر عطری از همه مخاطبان خواستند تا اطلاعات ثبت نام دوره ها و نتایج و همینطور شرایط ثبت نام را بطور آنلاین با ارسال عدد 2 به سرشماره 10009000900040 دریافت کنند و این اطلاعات بطور متناوب بروزرسانی می شود تا در هر لحظه دانشجویان همیشه از اخبار کمیته آموزش مطلع باشند.

مسئول کمیته آموزش همچنین ضمن اعلام این موضوع که همزمان با دوره ماساژ و امدادگر ورزشی بازآموزی این دوره ها نیز برگزار می شود به این نکته اشاره کردند که افرادی که برای اولین بار متقاضی شرکت در دوره ماساژ ورزشی و امدادگر ورزشی هستند و رشته تحصیلی مرتبط ندارند بایستی پیش نیاز دوره های مذکور را طی کنند که در خلال دوره ها این آموزش ها تدریس و در صورت قبولی به دوره اصلی معرفی می شوند.

لینک اطلاع رسانی و ثبت نام کمیته آموزش و پژوهش هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.