سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

عیادت سرپرست وزارت ورزش و جوانان و دکتر بنی جمالی از پیشکسوت رسانه های ورزشی

۱

کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان به همراه دکتر سید محمد بنی جمالی رییس هیات پزشکی ورزشی استان تهران از فتح الله حداد پیشکسوت رسانه های ورزشی عیادت کرد. به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی پس از حضور در اردوی تیم ملی تکواندو با حضور در منزل فتح‌الله حداد، از این پیشکسوت رسانه و مستندساز ورزشی که سالهای متمادی به معرفی رشته‌های ورزشی پرداخته عیادت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی پس از حضور در اردوی تیم ملی تکواندو با حضور در منزل فتح‌الله حداد، از این پیشکسوت رسانه و مستندساز ورزشی که سالهای متمادی به معرفی رشته‌های ورزشی پرداخته عیادت کرد.

حداد بدلیل عارضه مغزی مدتی بستری بوده و هم‌اکنون دوران کار درمانی و فیزیوتراپی را پشت سر می‌گذارد.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در این عیادت با اشاره به زحمات حداد در دوران فعالیت حرفه‌ای خود، در حضور رییس هیات پزشکی ورزشی استان تهران بر حمایت وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی از این پیشکسوت رسانه‌های ورزشی در دوران بیماری تاکید و دستورات لازم را صادر کرد.

یادآور می شود، دکتر غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی که مسئولیت کمیته پزشکی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا را بر عهده دارد در محل برگزاری این بازی ها در ارومیه به سر می برد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.