دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

دکتر نوروزی در مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی کرمان تاکید کرد؛

اهمیت توسعه ساختار هیات های پزشکی ورزشی شهرستان های تابعه

مجمع انتخاباتی هیأت پزشکی ورزشی استان کرمان

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی توسعه روز افزون پزشکی ورزشی در سطح کشور را منوط به توسعه ساختار هیات های پزشکی ورزشی شهرستان های تابعه مراکز استان ها دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی ضمن در مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان کرمان ضمن تبریک انتخاب دکتر جمالیزاده به عنوان رئیس این هیات،  اظهار کرد: هیات پزشکی ورزشی استان کرمان از جمله هیات هایی است که ما نسبت به عملکرد آن اطمینان خاطر داریم با این حال انتظار داریم به وضع موجود بسنده نشده و برنامه های توسعه ای این هیات بویژه در شهرستان های تابعه بجد مد نظر قرار گیرد.

دکتر نوروزی شهرستان های تابعه را موتور محرکه مراکز استان ها و در نهایت کل کشور قلمداد کرد و گفت: بدون تردید توسعه ساختار پزشکی ورزشی در شهرستان ها منجر به توسعه روز افزون  این مهم در کل کشور می شود، لذا ضروری است در استان کرمان نیز توجه ویژه به به شهرستان ها تابعه شود.

 رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ارتباط با مراکز علمی بویژه دانشگاه علوم پزشکی استان، تعامل با اداره کل ورزش و جوانان و دیگر هیات های ورزشی  را از دیگر مواردی دانست که هیات های پزشکی ورزشی استان ها باید به آن توجه جدی داشته باشند.

دکتر نوروزی همچنین از نظم و انضباط مالی و همچنین شرایط ایجاد شده سخت افزاری و نرم افزاری هیات پزشکی ورزشی استان کرمان برای ارائه خدمات به جامعه ورزش استان قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.