چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

انتخاب دکتر صالح طبری به عنوان رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران

دکتر اردیبهشت: رسالت و وظیفه سنگینی بر عهده هیات پزشکی ورزشی است /رجبی: هدف ما دو برابر شدن ورزشکاران سازمان یافته استان است

گزارش تصویری : مجمع انتخابات هیات پزشکی و.رزشی استان مازندران /شهریور 1402

مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی مازندران با حضور دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و دیگر اعضای مجمع برگزار شد و طی آن دکتر یحیی صالح طبری با کسب ۹ رای از ۱۵ رای ماخوذه به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی مازندران، دکتر فرزاد گوهردهی دیگر کاندیدای مجمع ۶ رای کسب کرد و محمد صادق پارسایی از کاندیداتوری انصراف داد. دکتر اردیبهشت در این مجمع ضمن تبریک فرا رسید ماه ربیع الاول و قدردانی از زحمات دکتر گوهردهی رئیس سابق هیات ابراز امیدواری کرد  کهدکتر صالح طبری بتواند خدمات هیات را بی شاز پیش توسعه دهد.

دکتر اردیبهشت اظهار داشت: هیات پزشکی ورزشی نسبت به هیات‌های دیگر رسالت و وظیفه سنگین‌تری دارد و این هیأت پشتیبانی است که رسالت مهمی در ورزش دارد.

وی گفت: هیات پزشکی ورزشی به عنوان یک نهاد متولی سلامت یکی از ارکان مهم در عرصه ورزش است که گستردگی فعالیت آن به گونه ای است که با تمامی هیات های ورزشی در ارتباط است و همین تنوع در فعالیت انتظارات را از آن بالا برده است.

 علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران نیز در این مجمع گفت: این هیات یک هیات با ارزش و مهمی است.

وی بیان داشت: برخی خلا ها وجود دارد که نیاز است وقت بیشتری گذاشته شود. همه هم و غم ما این است که در این حوزه بهتر عمل شود. چون ابتدا باید پیشگیری را در نظر داشت و بعد در زمینه درمانی ورود کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران خواستار افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته شد و بیان داشت: برنامه داریم که با همکاری هیات های ورزشی، دو برابر سال گذشته ورزشکار سازمان یافغته داشته باشیم.

رجبی با تاکید بر اهمیت بحث آموزش در این هیات افزود: از این هیات انتظار می رود در کنار جدی گرفتن بحث آموزش ورزشکاران، نسبت به تعامل بیشتر با سایر هیات‌های ورزشی استان نیز اقدامات موثری را به انجام برساند.

در این مجمع که دلیری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان و ناصر اشکانی مسئول کمیته امور استان های فدراسیون نیز حضور داشتند،

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.