شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

در نشست هم اندیشی با مسئولان هیات های ورزشی

دکتر یحیی صالح طبری : اولین کار ما تعامل سازنده با تمامی هیات هاست

c9aef6d7-c73c-4759-89d7-a8022485e288.jpg

عمده مشکلات ، عدم تعامل هیات ها با هم بود ، اگر از ظرفیت های همدیگه بتوانیم استفاده کنیم ، شاید خیلی از مشکلات حل شود ،

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی مازندران ، دکتر یحیی صالح طبری ، رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران در نشست هم اندیشی با مسئولان هیات های ورزشی با حضور دکتر رجبی مدیر کل دستگاه ورزش مازندران مطرح کرد: اولین هدف بنده تعامل سازنده با تمامی هیات های ورزشی است

🔹️عمده مشکلات ، عدم تعامل هیات ها با هم بود ، اگر از ظرفیت های  همدیگه بتوانیم استفاده کنیم ، شاید خیلی از مشکلات حل شود ، پس اولین کار ما تعامل سازنده با تمامی هیات هاست

🔹️دکتر صالح طبری افزود: من در هیات پزشکی ورزشی مازندران به تفکیک خدمت تک تک هیات ها خواهم رسید و قطعا تلاش خواهیم کرد که کمک بیشتر، هرآنچه از دست ما  برمی آید جهت اعتلای ورزش استان انجام بدیم. 

🔹️رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران افزود: من در جای دیگر هم گفتم ما استانی هستیم ولی خدماتمان  ملی است ، ما استانی هستیم ولی خدماتمان کشوری است ، نیمی از مدال هارو استان مازندران در دنیا دارد ، در المپیک و پارا المپیک و جهانی می آورد، ولی بودجه ما استانی است و ما را به شکل استان می بینند و بودجه کمی به ما اختصاص می دهند

. 🔹️صالح طبری در خصوص بیمه ورزشی  افزود  : بیمه نامه ها ، مخصوصا در خصوص بیمه تکمیلی من اعتقادم  ،( جناب آقای رجبی مدیر کل محترم )، ماهم در کنار شما هستیم ، با دوستانمون در بیمه آتیه سازان میتوانیم کمک کنیم . وی در ادامه افزود: بنده پیشنهاد می کنم ، اداره کل ورزش و جوانان هر زمان جلسه شورای اداری با روسای هیات های ورزشی برگزار می کند ، پنج رئیس محترم هیات های استانی بنشینند با روسای شهرستان گفتوگو کنند تا دیگر مشکلات این چنینی نداشته باشیم ، آنچنانی که ما هم می توانیم با هیات های محترم گفتگو داشته باشیم .

🔹️رئیس هیات پزشکی ورزشی افزود: در جلسات اداره کل حتما از ما (هیات پزشکی ورزشی) بخواهید حضور داشته باشیم ، تا بتوانیم هم جواب بدهیم هم کارها و برنامه های هیات را ارائه کنیم .

🔹️دکتر صالح طبری در ادامه جلسه افزود : هر هیاتی بیشترین بیمه شده ورزشی را داشته باشد ، ما می توانیم به نسبت سهم بیمه شده ، عددی را به هیات مربوطه برگردانیم .

دکتر یحیی صالح طبری :  اولین کار ما تعامل سازنده با تمامی هیات هاست

🔹️دکتر صالح طبری مطرح کرد :  به پیشنهاد بنده ، دانشگاه ها ظرفیت بالایی در حوزه ورزشی دارند ، مثلا دانشگاه علوم پزشکی مازندران خودش یک سالن تیراندازی دارد یا دوتا سالن ورزشی فوتسال و یک زمین چمن فوتبال دارد ، شما اگر با مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی تعامل داشته باشید و توافق نامه همکاری ببندید ، مثلا هیات شنا دو ساعت آموزش به دانشجوهای دانشگاه بدهد و دو سانس هم رایگان بگیرد ، یا هیات تیراندازی دوساعت آموزش تیراندازی به دانشجوها بدهد و سالن رایگان بگیرد ، یا مربی فوتسال بیاید تیم فوتسال دانشگاه  را رهبری کند و یک سانس رایگان بگیرد ، پس میشود کارهای این چنینی کرد، البته با تعامل با دانشگاه .

🔹️رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران افزود: ظرفیت شما از شرقی ترین تا غربی ترین استان (تو هر شهری یک دانشگاه وجود دارد)  که می شود از ظرفیت آن دانشگاه استفاده کرد

🔹️وی افزود : یک دانشگاه مثل دانشگاه مازندران که یک دانشگاه جامع و مادر است و یک دانشگاه مثل دانشگاه علوم پزشکی بابل ، یک دانشگاه مثل دانشگاه علوم پزشکی مازندران یا یک دانشگاه مثل دانشگاه کشاورزی ، ما دانشگاه های بزرگی در استان داریم که میتوانند منشاء خدمات و برکات برای ورزش استان باشند و از این ظرفیت ها باید استفاده کرد 

🔹️دکتر صالح طبری پیشنهادی هم برای هیات ها مطرح کرد : ما این آمادگی را داریم برای هر هیاتی 10 نفر را آموزش رایگان  C.P.R   بدیم که دیگه این هیات معطل ما برای پزشکیار برای فرستادن به آن مسابقه  یا هزینه آن را نداشته باشد، ما این نفرات را آموزش C.P.R  میدهیم، به هر هیات استانی هم یک جامبگ  هدیه خواهیم داد.

🔹️رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران در ادامه جلسه افزود : به روسای هیات های شهرستانی پزشکی ورزشی هم گفتم ، شما در شهرستان ها مستقل هستید که با روسای محترم شهرستان خود تعامل کامل داشته باشید و کارهای هیات را خودتان انجام دهید، یعنی هرکدامتان یک صالح طبری در آن شهرستان بوده ، بدون آنکه نیازمند حضور رئیس هیات استان باشید .

🔹️صالح طبری در مورد کلاس های آموزشی افزود : هرگونه کلاس آموزشی داشته باشید که بنده بعنوان رئیس  هیات پزشکی مازندران بتوانم کمک کنم به شکل رایگان در خدمت هیات های محترم استانی خواهیم بود .

🔹️وی افزود: از ظرفیت دانشگاه مثل بستن قرارداد با بیمارستان ها ، کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی ، مراکز علمی ، بستن قرارداد با هیات های پزشکی خواص ، مثل هیات پزشکی ورزشی که دارند تخصص پزشکی ورزشی می دهند  یا مثل هیات های قلب ، مثل هیات های جراحی یا مثل هیات های اورتوپدی ، قرارداد حتما بسته خواهد شد .

🔹️رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران افزود : ما آخرین داشته ها و یافته ها در حوزه پزشکی  ورزشی در کلاس های  مربی گری ، داوری یا .... هر کمکی از دست ما بر می آید به شما ارائه خواهیم کرد .

🔹️دکتر یحیی صالح طبری افزود: انشاالله از هفته آینده با تک تک هیات های محترم دیدار خواهیم داشت و در صورت امکان یک تفاهم نامه همکاری دوجانبه خواهیم بست .

🔹️در پایان  بنده در حد توانم تلاش خواهم کرد سرباز خوبی برای نظام و ورزش پهلوان پرور استان مازندران باشم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.