دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

نظارت مستمر هیات پزشکی ورزشی لرستان بر باشگاه‌های استان؛

لزوم نظارت مستمر بر اماکن ورزشی لرستان

نظارت باشگاهای بروجرد/ لرستان

رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان با تاکید بر لزوم نظارت مستمر بر اماکن ورزشی استان گفت: سالم سازی امکان ورزشی با جلب اعتماد ورزشکاران از مهمترین اهداف هیات پزشکی ورزشی استان است.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی لرستان، دکتر علی سوری رئیس، بصیری دبیر هیات پزشکی ورزشی استان به همراه رئیس اداره امکان و  اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجرد  از تعدادی از باشگاه های شهرستان بروجرد بازرسی و نظارت به عمل آوردند.

دکتر علی سوری رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان در حاشیه این بازدیدها اظهار کرد: سالم سازی امکان ورزشی با جلب اعتماد ورزشکاران و با ایجاد بستری امن و سالم برا آنها  از مهمترین اهداف هیات پزشکی ورزشی  استان است که بتوانیم عرصه را در جهت شکوفایی و رشد جسمی و روحی همه ورزشکاران فراهم کنیم. 

وی افزود: در راستای سالم سازی اماکن ورزشی و افزایش علم و آگاهی مربیان و مسئولان باشگاه‌ها  از تعدادی از باشگاه‌های شهرستان بروجرد بازدید  به عمل آمد که در این راستا تذکراتی به برخی باشگاه‌ها داده شد که در صورت عدم رفع نواقص مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. 

 رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان با تاکید بر  لزوم نظارت مستمر بر اماکن ورزشی و شناسایی متخلفان عنوان کرد: خوشبختانه طی چند ماه اخیر با نظارت دقیق هیات پزشکی ورزشی  لرستان تخلفات به حداقل رسیده و امیدواریم با نظارت دقیق بر امکان ورزشی شاهد ایجاد محیطی سالم برای رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی استان باشیم.

لزوم نظارت مستمر بر اماکن ورزشی لرستان

لزوم نظارت مستمر بر اماکن ورزشی لرستان

لزوم نظارت مستمر بر اماکن ورزشی لرستان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.