سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

/دکتر آذرسینا در گفتگو با خبرگزاری برنا خبر داد/

استقبال کم نظیر ورزشکاران از خدمات هیات پزشکی ورزشی استان البرز

سلمان آذرسینا

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان البرز گفت: خدمات پزشکی به جامعه ورزش و اقشار مختلف مردم در بالاترین سطح کیفی در حال ارائه است و مورد استقبال کم نظیر مردم قرار گرفته است

به گزارش دفتر البرز پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران به نقل از خبرگزاری برنا ؛ پس از بازسازی و نوسازی مرکز پزشکی و بخش های مختلف این هیات ورزشی در مجموعه ورزشی دکتر شریعتی کرج و استقرار پزشکان، این مجموعه در حال حاضر به شکل حداکثری مشغول ارائه خدمات به اقشار مختلف مردم و جامعه ورزش است و توانسته در همین مدت کم رضایتمندی خوبی را در نزد مراجعه کنندگان ایجاد کند.

دکتر سلمان آذرسینا در ابتدا گفت: چندین ماه زمان لازم بود تا مرکز پزشکی ورزشی هیات استان مورد بازسازی و نوسازی قرار بگیرد.خوشبختانه این اتفاق با تلاش جمعی همکارانم درهیات استان و همراهی مسئولان استانی و شهری انجام شد و چند هفته ای است که ارائه خدمات در این مرکز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مرکز با بالاترین ظرفیت ممکن در حال خدمات رسانی به جامعه ورزش و آحاد مردم است گفت: در حال حاضر از وجود ۷ متخصص ارتوپد بهره می بریم همچنین در حوزه تخصص های مرتبط با ارتوپدی متخصص قلب و عروق، متخصص مغز واعصاب ، جراح عمومی ،متخصص تغذیه و متخصص روانشناسی ورزشی نیز در مجموعه حضور دارند و به ارائه خدمات مشغول اند.

آذرسینا ادامه داد: بخش فیزیوتراپی وحرکات اصلاحی، تست ورزش و اکو کاریوگرافی نیز در مجموعه فعال شده است و به بهترین شکل در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان البرز بزرگترین چالش این هیات ورزشی را عدم صدور پروانه بهره برداری برای بخش کلینیک این مجموعه عنوان کرد و گفت: علیرغم پیگیری ها و قول مساعد ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی فرایند کار به کندی پیش می رود و هنوز موفق به انجام این کار نشده ایم .امیدوارم با نگاه ویژه و و مثبت دکتر صیادی و همکارانشان هرچه زودتر شاهد صدور پروانه بهره برداری مرکز پزشکی هیات باشیم.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود میزان بالای مراجعین به مرکز پزشکی این هیات ورزشی را مورد اشاره قرار داد و گفت: خدا را شاکریم که در همین مدت کم به دلیل کیفیت خدمات ارائه شده و تعرفه در نظر گرفته شده شاهد استقبال عموم ورزشکاران و مردم به این مرکز هستیم و شرایطی مهیا شده تا رضایتمندی مردم را شاهد باشیم.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان البرز بیان کرد: در عین حال تعرفه ارائه خدمات این مرکز بر اساس دستور العمل فدراسیون پزشکی ورزشی است و عددی بین خدمات بخش دولتی و خصوصی است لذا در این بخش هم توانسته ایم ظرفیت مناسبی را برای رضایتمندی مردم و ورزشکاران ایجاد کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.