یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

توسط هیات پزشکی ورزشی لرستان صورت گرفت؛

جلسه کمیته نظارت بر اماکن ورزشی لرستان تشکیل شد

کمیته نظارت بر اماکن ورزشی/لرستان

اولین جلسه کمیته نظارت بر اماکن ورزشی لرستان تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی  هیات پزشکی ورزشی لرستان، اولین جلسه کمیته نظارت بر اما کن  ورزشی استان  با حضور دکتر سوری  رئیس و کیومرث بصیری دبیر هیات پزشکی ورزشی لرستان، حیدری معاون دادستان مرکز استان، مریم کوشکی معاونت بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی، دیناروند معاون ورزش و جوانان  استان لرستان، پاپی رئیس اداره مکمل  و مقیمی مدیر غذا و آرایش و بهداشتی غذا و داروی استان، سرهنگ بیرانوند رئیس اداره نظارت بر اماکن، داوری رئیس اداره  ورزش و جوانان شهرستان خرم آباد و همچنین کریمی کارشناس حقوقی ورزش و جوانان  در دفتر  دادستان مرکز استان برگزار شد.

دکتر علی سوری در حاشیه این جلسه اظهار کرد : در اولین جلسه کمیته نظارت بر اماکن ورزشی استان مقرر شد شهرستان خرم‌آباد به عنوان پایلوت نظارت در نظر گرفته شود.

وی افزود: در جلسه مذکور مصوب شد  نسبت به رعایت ضوابط اداری، شعائر و شئونات اسلامی در باشگاه‌ها اقدام و همچنین  برنامه زمانبندی نظارت بر باشگاه‌های شهرستان  خرم‌آباد در آبان ماه اعلام شود.

رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان بر لزوم آموزش و توانمند سازی مربیان و موسسین باشگاه‌ها قبل از صدور مجوز تاکید و عنوان کرد: در جلسه کمیته نظارت بر اماکن ورزشی مقرر شد نظارت بر تجویز و فروش مکمل‌ها در باشگاه‌ها با جدیت بیشتر انجام شود.

وی با بیان اینکه  کلیه ادارات دارای اماکن ورزشی باید نسبت به اخذ مجوز و بیمه ورزشکاران اقدام کنند بیان کرد: مکاتباتی با ادارات استان که دارای اماکن ورزشی هستند در راستای اخذ مجوز و بیمه ورزشکاران انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.