دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰

پیام تبریک؛

پیام تبریک رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان در پی کسب مدال طلای ورزشکاران لرستانی مسابقات پاراآسیایی

دکتر علی سوری/لرستان

رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان، طی پیامی کسب مدال طلای پرتاپ وزنه و قایقرانی مسابقات پارا آسیایی توسط ورزشکاران لرستانی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی  لرستان، دکترعلی سوری طی پیامی کسب مدال طلای امیر حسین علی پور در پرتاپ وزنه و سعید حسین پور در  قایقرانی  مسابقات پارا آسیایی را تبریک گفت.

  متن پیام دکتر سوری به شرح ذیل است:

بدون شک یکی از عرصه‌های ابراز توان و غیرت ایرانی زمانی است که در مسیری دشوار باید گوی سبقت را از دیگران ربود، ورزشکاران معلول با تکیه بر همت عالی و اعتماد به نفس خود، به مبارزه با محدودیت‌های فیزیکی پرداختند و عبارت "خواستن، توانستن است " را معنا کردند و با اراده آهنین، قله‌های افتخار را فتح و پرچم عزیزمان را بارها در میادین بزرگ بین‌المللی به اهتزاز درآورند.

کسب  نخستین مدال طلای کاروان ایران در مسابقات پارا آسیایی توسط امیرحسین علی‌پور  و همچنین مدال طلای سعید حسین پور در رقابت  قایقرانی بخش کانو مردان برگ زرین دیگری در دفتر افتخار آفرینی‌های لرستانی ها بود و نشان داد معلولیت محدودیت نیست و در مسیر موفقیت و سرافرازی،تنها باید چشم به امید خداوند و اعتماد به توانمندی های خود داشت.

در این فرصت، افتخار آفرینی و کسب مدال طلای امیر حسین علی  پور را در مسابقات پرتاب وزنه با رکورد ۱۳.۹۲ متر و  سعید حسین پور در رقابت  قایقرانی بخش کانو مردان مسابقات پارا آسیایی را به این ورزشکاران غیرتمند، خانواده های محترمشان،جامعه ورزش استان و مردم شریف لرستان و ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.