سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶

عیادت نایب رئیس و دبیرهیات پزشکی ورزشی فارس از ملی پوش کبدی

شاهپرست

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،دکترزهرا تمدن نایب رییس و دکتراسکندر رحیمی دبیرهیات پزشکی ورزشی فارس با حضور در منزل میتراشاپرست ضمن عیادت از این ملی پوش کبدی آخرین وضعیت جسمانی او را بررسی کرند.دبیرهیات پزشکی ورزشی فارس با بیان اینکه هیات پزشکی ورزشی از ابتدای بستری شدن میترا شاهپرست در کنار خانواده این ورزشکار بوده است گفت:لیستی از اقلام و لوازم پزشکی مورد نیاز توسط خانواده این ورزشکار در اختیار هیات پزشکی ورزشی فارس قرار گرفت تا در این زمینه نیز همکاری های لازم صورت گیرد.

روز جمعه 15 اردیبهشت 1402 (روز شیراز) میترا شاه‌پرست به همراه خانواده‌اش در یکی از جاده‌های شیراز بر اثر واژگونی خودرو مجروح و روانه بیمارستان شد.متاسفانه در این سانحه مادر میترا و راننده خودروی مقابل فوت کردند و سه سرنشین دیگر که به شدت مجروح شده بودند در بیمارستان بستری شدند و خود میترا شاه پرست هم به کما رفت.میترا شاه‌پرست متولد ۱۳۷۶ در شیراز است. وی از سن ۱۸ سالگی رشته کبدی را شروع کرد و ابتدا به تیم ملی جوانان و سپس به بزرگسالان دعوت شد. در حالی که شاه‌پرست آماده اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا بود به دلیل مصدومیت نتوانست در این بازی‌های مهم شرکت کند و حدود ۶ ماه از میادین دور بود.میترا که پیش از کبدی در رشته‌های فوتسال و دو و میدانی فعالیت می‌کرد کسب مقام اول مسابقات کبدی جوانان کشور، مقام سوم مسابقات کبدی ساحلی، مقام سوم مسابقات لیگ برتر کبدی و عضویت در تیم را در کارنامه دارد.

عیادت نایب رئیس و دبیرهیات پزشکی ورزشی فارس از ملی پوش کبدیعیادت نایب رئیس و دبیرهیات پزشکی ورزشی فارس از ملی پوش کبدیعیادت نایب رئیس و دبیرهیات پزشکی ورزشی فارس از ملی پوش کبدی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.