شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲

پیام تبریک و دعوت رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران به مناسبت 13 آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

گزارش تصویری :

13 آبان نماد طمع ورزی آمریکا و روح تعدی استکبار نسبت به ملت ها از جمله ملت ایران است.« مقام معظم رهبری »

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان مازندران، دکتر یحیی صالح طبری رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران روز 13 آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را تبریک گفت .

متن پیام به شرح ذیل است :

13 آبان نماد طمع ورزی آمریکا و روح تعدی استکبار نسبت به ملت ها از جمله ملت ایران است.« مقام معظم رهبری »

۱۳ آبان ماه، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زیاده خواهی و بی عدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه های شوم استکبار جهانی است و این روز به عنوان برگ زرینی در تاریخ مجاهدت های ملت غیور ایران به ثبت رسیده است.

سیزدهم آبان ماه سال 1358 دانشجویان انقلابی درحمایت از دانش آموزان شهید با تسخیرلانه جاسوسی انقلابی بزرگ را رقم زدند و ما امروز در روز مبارزه با استکبار جهانی ، بار دیگر با مشت های گره زده و فریاد هایمان با آرمان های امام خمینی رحمة الله علیه و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهیم کرد.

یوم الله سیزدهم آبان در دفتر خاطرات ارزشمند ملت ایران، روز و پر افتخاری است که در وجود مومنان و خداترسان، جسارت استکبار ستیزی و درس بزرگ شهادت و دلیری آموخت و ترجمان این واقعیت شد که سرانجام دیوار ستم، فرو ریختنی است.

اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان روزملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز ، از ورزشکاران ، مردم ولایتمدار، شهیدپرور و همیشه در صحنه استان مازندران ،  بویژه دانشجویان و دانش آموزان دعوت می‌کنیم همانگونه که در تمامی صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی حضوری مسئولانه و آگاهانه داشته اند این بار نیز با شرکت گسترده و پرشور در مراسم تجمیعی یوم‌الله سیزدهم آبان ضمن تجدید میثاق با آرمانهای والای بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و رهبر معظم انقلاب، برائت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام نمایند

از خداوند متعال پیشرفت و سربلندی را برای همه پویندگان طریق معرفت به‌ویژه نسل پویای انقلاب اسلامی مسئلت دارم.

دکتر یحیی صالح طبری

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان ماتزندران

پیام تبریک و دعوت رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران به مناسبت 13 آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.