یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲

/خبر/

نظارت بازرسان از باشگاه‌های ورزشی را جدی بگیرید

تجلیل از باشگاه ها

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی در آئین تجلیل از باشگاه های ورزشی کلانشهر اراک گفت : تمام هدف هیات پزشکی و ورزشی استان پیشگیری از بروز حوادث و حفظ ارتقای سلامت جسم و روان است و اگر نظارت‌هایی براقدامات باشگاه‌داران انجام می‌شود در راستای همین اهداف است.

به گزارش پایگاه تحلیلی پزشکی ورزشی کشور،استان مرکزی،  دکتر روح‌الله سهرابی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی در آئین تجلیل از موسسین باشگاه‌های ورزشی کلانشهر اراک در فرهنگسرای شهر گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران در راستای اهداف نظام مقدس و در راستای اهداف وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند که یکی از اهداف فدراسیون، حفظ و ارتقای سطح کیفی و کمی سلامت ورزشکاران است.

دکتر سهرابی افزود: سلامت از دو منظر، پیشگیری و درمان قابل بررسی است و تمام هدف هیات پزشکی و ورزشی استان، پیشگیری از بروز حوادث و حفظ ارتقای سلامت جسم و روان است و اگر نظارت‌هایی بر اقدامات باشگاه‌داران انجام می‌شود در راستا همین اهداف است.

وی ادامه داد : نظارت بازرسان از باشگاه‌های ورزشی را جدی بگیرید و با ناظران هیات پزشکی و بازرسی اداره کل ورزش و جوانان همکاری کنید و آنان را از خود بداند.

دکتر سهرابی به وجود ۲۵ میلیون کهنسال در سال‌های آتی در کشور طبق آمار اعلامی اشاره کرد و افزود: از افتخارات و دستاوردهای جمهوری اسلامی، این است که امید به زندگی از ۵۷ به ۷۲ سال افزایش یافته و اگر شعار داده می‌شود که،سالم پیر شویم و نگرانی از پیر شدن وجود نداشته باشد باید تلاش کرد و به مقوله پیشگیری بیشتر توجه داشت.

وی اضافه کرد : موضوع مهم دیگر، درمان ورزشکاران است که هزینه بر است و باید مصدومان به بهترین شکل و با کمترین هزینه با کمک بیمه‌ ورزشی درمان شوند.

در پایان آئین نیز از جمعی از باشگاه‌داران کلانشهر اراک با اهدای لوح، تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.