پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۷

اولین جلسه هیات پزشکی ورزشی استان گلستان پس از انتخاب مجدد دکتر آیت اللهی برگزار شد.

جلسه

اولین جلسه هیات پزشکی ورزشی استان گلستان پس از انتخاب مجدد دکتر آیت اللهی به ریاست هیات با حضور اعضای هیات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان گلستان، در ابتدای جلسه هر یک از مسئولین کمیته ها ضمن تبریک به دکتر آیت اللهی گزارشی از فعالیت های انجام شده ارائه نمودند.

در ادامه دکتر آیت اللهی ضمن تشکر از اعتماد مجدد فدراسیون پزشکی ورزشی، اداره کل تربیت بدنی و سایر اعضا به ایشان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در هیات ارائه نمود.

وی با تاکید بر تقویت فعالیت های هیات گفت: باید سعی شود با کلینیک ها و پزشکان استان قرارداد بسته شود تا هیات بتواند هزینه پزشکی آسیب دیدگان ورزشی  مستقیم به آنان پرداخت نماید.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان گلستان با اشاره به آمادگی هیات جهت برگزاری دوره های مختلف گفت: باید از راه های مختلف با ارگان های دولتی و خصوصی در سطح استان مذاکره شود تا دوره های آموزشی برای کارکنان و ورزشکاران آنان برگزار گردد.

دکتر آیت اللهی گفت: همانطور که در روز انتخابات اعلام کردم دارد فعالیت های مالی هیات کاملآ مشخص و شفاف هست و هر لحظه فدراسیون یا اداره کل تربیت بدنی گلستان بخواهند می توانند سیستم مالی هیات را بررسی کنند.

وی افزود: در آینده نزدیک از هیات ها و باشگاه های برتر در امور پزشکی تقدیر بعمل خواهد آمد و کیف های پزشکی و کمک های اولیه به باشگاه های ورزشی برتر اهدا خواهد شد.

در ادامه محمود بنی یعقوبی دبیر هیات گزارشی از فعالیت های هیات ارائه نموده گفت: بزودی تجهیزات مختلف ورزشی خریداری خواهد شد تا هیات بتواند در فعالیت های مختلف ورزشی و عمومی با تجهیزات کامل حضور داشته و خدمات رسانی نماید. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.