سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷

هیات پزشکی ورزشی قهرمان بدون مدال است

رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران در گردهمایی تخصصی مدیران باشگاه‌ها و اماکن ورزشی شهرستان ساری

fbcf2caa-9c80-4a72-bc7b-55f8b29629c1.jpg

دکتر صالح طبری : هیات پزشکی ورزشی قهرمان بدون مدال است. این هیات تنها هیاتی است که کل هیات ها به نوعی با آن در ارتباط هستند.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان مازندران ، دکتر یحیی صالح طبری رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران در گردهمایی تخصصی مدیران باشگاه‌ها و اماکن ورزشی شهرستان ساری اظهار داشت : یک تکلیف بزرگ روی دوش شما است. ورزش جایی است که آدم ها هزینه میکنند که شاد و سلامت باشند.

وی افزود: این امر فقط و فقط متوجه متولیان امر است. متولیان امر هرکدام به اندازه خودشان مسئولیت و وظیفه دارند.

دکتر صالح طبری بیان داشت: هیات پزشکی ورزشی قهرمان بدون مدال است. این هیات تنها هیاتی است که کل هیات ها به نوعی با آن در ارتباط هستند.

وی از اهمیت دریافت کارت بیمه ورزشی گفت و ادامه داد: تقاضا دارم تمام باشگاه داران و مربیان خودشان را بیمه مسئولیت کنند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران اظهار کرد: داشتن بیمه ورزشی جزو اولویت است. دیه یک فرد در حال حاضر زیاد است و شاید در توان من و شما بعنوان یک فرد عادی نباشد اگر اتفاقی بیافتد.

وی بیان داشت: برای یک سال با ۷۰ هزار تومانی که شاید هزینه کیک و نوشابه هم نشود یک فرد بیمه میشود. با این بیمه ورزشی تا سقف ۶۵ میلیون بیمه شده تحت پوشش است و خدماتش را هم آنلاین میتواند دریافت کند.

یحیی صالح طبری تاکید داشت: به دنبال ساخت مجموعه ایفارکی به مانند تهران در استان هستیم که ورزشکاران در همین استان تست ایفارک خودشان را انجام دهند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران در گردهمایی تخصصی مدیران باشگاه‌ها و اماکن ورزشی شهرستان ساریرئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران در گردهمایی تخصصی مدیران باشگاه‌ها و اماکن ورزشی شهرستان ساریرئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران در گردهمایی تخصصی مدیران باشگاه‌ها و اماکن ورزشی شهرستان ساریرئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران در گردهمایی تخصصی مدیران باشگاه‌ها و اماکن ورزشی شهرستان ساری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.