چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

با حضور مسئولان ملی و استانی ;

نمایشگاه بزرگ ورزش مازندران افتتاح شد

image-20231115092142-1.jpeg

با حضور عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران، رحیمی مدیرکل مشارکت های اقتصادی و سرمایه گذاری وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، مولایی فرماندار قائمشهر و دیگر مسئولان ملی و استانی ، نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش در محل نمایشگاه بین المللی قائمشهر افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان مازندران ، قاسم عزیزاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: مازندران مهد قهرمانان و افتخار آفرینان است که در میادین مختلف ورزشی در عرصه های مختلف خوش درخشیدند و مدال کسب کردند.

قاسم عزیزاده گرجی همچنین بیان داشت : یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزشی این استان دسترسی آسان مردم به تجهیزات و وسایل های ورزشی است.

وی با اعلام اینکه نمایشگاه تخصصی ورزشی برای اولین بار در سطح استان برپا شد، گفت: برپایی این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا خانواده ها برای تامین وسایل و ست های ورزشی با تولید کنندگان آشنا شوند .

علی رجبی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران نیز گفت: جای چنین نمایشگاه تخصصی در استان خالی بوده و به همین دلیل نسبت به برپایی این نمایشگاه اقدام کرده ایم .

رجبی با اعلام اینکه برپایی نمایشگاه تخصصی ورزشی باعث می شود تا بتوانیم نشاط و شادابی را بین شهروندان ایجاد کنیم افزود: در این نمایشگاه در کنار تجهیزات، لوازم ورزشی و صنایع وابسته ۲۷ هیات ورزشی هم حضور دارند تا مردم بتوانند با حضور در این نمایشگاه و صحبت با هیات های ورزشی نسبت به استعدادیابی و ثبت نام فرزندانشان هم اقدام کنند.

دکتر یحیی صالح طبری رئیس هیات پزشکی ورزشی  هم  در آیین افتتاح این نمایشگاه افزود : هیات پزشکی ورزشی با حضور در این نمایشگاه از خدماتی شامل بیمه ورزشی ، پیکرسنجی، آموزش کمک های اولیه ، تست قند خون ، فشار خون و آموزش های رایگان در حوزه پزشکی ورزشی در خدمت مراجعه کنندگان خواهد بود .

گفتنی است; این نمایشگاه به همت اداره کل ورزش و جوانان مازندران و با مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری قائم شهر با همکاری ادارات و نهادهای متولی امر ورزش، مؤسسه آینده سازان به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه و با حضور هیئت های فعال ورزشی استان برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی با این گستره و در فضای حدود 5000 متر مربع برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.