سه‌شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

دکتر نوروزی:

هیات‌های استانی، قلب تپنده فدراسیون پزشکی ورزشی هستند/ هیات پزشکی ورزشی استان تهران می‌تواند بار بزرگی از دوش فدراسیون بردارد

مجمع عمومی و سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان تهران

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اینکه هیات‌های استانی، قلب تپنده فدراسیون پزشکی ورزشی هستند، گفت: هیات پزشکی ورزشی استان تهران می‌تواند بار بزرگی از دوش فدراسیون بردارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در مجمع عمومی و سالانه پزشکی ورزشی استان تهران که با حضور علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی، سید محمد بنی‌جمالی رییس هیات پزشکی ورزشی استان تهران و سایر اعضای مجمع برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه مرحوم دکتر خشایار ثابتی دیگر در بین ما نیست، شخصیتی ارزنده که سال ها با شرایط سخت، فعالیت های هیات پزشکی ورزشی استان تهران را پیش برد.

وی با اشاره به اینکه گزارش عملکرد ارائه شده هیات پزشکی ورزشی استان تهران در خصوص سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ گزارش جامع و کاملی بود و با رای اعضای مجمع تایید شد و به تصویب رسید، عنوان کرد: هیات های استانی قلب تپنده فدراسیون هستند و تاکید ما این است که به بهترین شکل فعال باشند و به عنوان کمک کننده با ادارات کل ورزش و جوانان استان ها کار را پیش ببرند.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه بیشترین بار ورزش کشور بر دوش ادارات کل ورزش و جوانان استان ها قرار دارد، اظهار کرد: هیات های پزشکی ورزشی باید با هماهنگی و تعامل کامل با مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها کار را پیش ببرند؛ هیات پزشکی ورزشی استان تهران دارای ساختار خوبی است و طی چند سال اخیر ضعف ها برطرف شده و نواقص در حال رفع شدن است.

نوروزی افزود: نظم و انضبات مالی هیات های پزشکی ورزشی شهرستان ها از اهمیت بالایی برخودار است و خوشبختانه این اتفاق در حال تحقق است. هیات پزشکی ورزشی استان تهران یک هفتم جمعیت کشور را در اختیار دارد و می تواند بار زیادی از دوش فدراسیون در بخش خدمت رسانی بردارد و حتی به صورت کشوری فعالیت کند و دغدغه های فدراسیون پزشکی ورزشی را کاهش دهد.

وی با اشاره به اینکه از همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با هیات پزشکی ورزشی استان تهران کمال تشکر را داریم و امیدوار هستیم در راستای خدمات پزشکی ورزشی توفیق داشته باشیم، بیان کرد: یکی از شاخص های مهم در بخش ارائه خدمات و بودجه ورزش کشور، آمار ورزشکاران سازمان یافته است که مورد تایید و تاکید وزیر ورزش و جوانان نیز قرار دارد.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: تهران در صدر هیات های پزشکی ورزشی استان‌ها قرار دارد و باید به مقوله جامعه هدف توجه داشته باشیم و توقعی که از استان تهران می رود بیش از استان های گروه های دیگر است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.