سه‌شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران:

گزارش‌های هیات پزشکی ورزشی استان تهران شفاف بود/ رشد مطلوب ورزشکاران سازمان یافته پزشکی ورزشی در پایتخت

مجمع عمومی و سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان تهران

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه ورزشکاران آسیب‌دیده پایتخت نباید دغدغه‌ای در حوزه پزشکی ورزشی داشته باشند، گفت: رشد ورزشکاران سازمان یافته پزشکی ورزشی در تهران، مطلوب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، علی جوادی در مجمع عمومی و سالانه پزشکی ورزشی استان تهران که با حضور غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی، سید محمد بنی‌جمالی رییس هیات پزشکی ورزشی استان تهران و سایر اعضای مجمع برگزار شد، اظهار داشت: جای مرحوم دکتر خشایار ثابتی واقعا خالی است و یکی از ویژگی های شخصیتی وی، رفتار و اخلاق نیکو و حسنه بود که در اذهان به یاد مانده است و برای وی آرزوی غفران داریم.

وی با بیان اینکه گزارش عملکرد و گزارش مالی هیات های استانی از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: حسابرسی رسمی تمامی اسناد مالی است و با گزارش ارائه شده همه چیز شفاف و مشخص است و در مورد پرونده های باز مالی نیز باید تصمیم گیری و این پرونده ها بسته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: خدمات پزشکی برای ورزشکاران آسیب دیده از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات های استانی پزشکی ورزشی باید به بهترین شکل ممکن مدنظر قرار گیرد و دغدغه ای در این زمینه از سوی ورزشکاران وجود نداشته باشد.

جوادی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان دارای مرکز خدمات پزشکی ورزشی برای ورزشکارانش شده است و امیدواریم این نگاه و روند ادامه داشته باشد و برای پرسنل و...هم شاهد ایجاد چنین مراکزی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه هیات پزشکی ورزشی استان تهران در بخش تعداد ورزشکاران سازمان یافته رشد خوبی داشته است، گفت: این هیات در بخش آموزش نیز باید با ظرفیت بهتری عمل کند و پیش برود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.