چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

رییس هیات پزشکی ورزشی استان تهران:

چند مرکز تخصصی پزشکی ورزشی در تهران تاسیس می‌شود/ همراهی کامل هیات پزشکی ورزشی استان تهران با فدراسیون در زمینه درمان و آموزش

مجمع عمومی و سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان تهران

رییس هیات پزشکی ورزشی استان تهران از ایجاد چند مرکز تخصصی پزشکی ورزشی در استان تهران با توجه به میزان جمعیت ورزشکاران سازمان یافته تحت پوشش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر سید محمد بنی‌جمالی رییس هیات پزشکی ورزشی استان تهران در مجمع عمومی و سالانه پزشکی ورزشی استان تهران که با حضور دکتر غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و سایر اعضای مجمع برگزار شد، اظهار کرد: مجمع عمومی و سالانه پزشکی ورزشی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ استان تهران برگزار و با رای اعضای مجمع هم عملکرد هیات و هم گزارش مالی هر دو سال مورد تایید قرار گرفت و گزارش حسابرسی مالی نیز مطلوب اعلام شد.

وی ادامه داد: در سال جاری با برنامه‌های مصوب در زمینه درمان و آموزش در کنار فدراسیون پزشکی ورزشی خواهیم بود و امیدواریم بتوانیم باری از دوش فدراسیون برداریم و در بحث درمان و ارائه خدمات درمانی در استان تهران در چند نقطه مراکز تخصصی پزشکی ورزشی افتتاح کنیم تا ورزشکاران به راحتی به مباحث پزشکی ورزشی دسترسی داشته باشند.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان تهران با اشاره به اینکه قصد داریم در استان تهران چند مرکز تخصصی پزشکی ورزشی در غرب و شرق استان داشته باشیم، عنوان کرد: با توجه به ورزشکاران سازمان یافته اگر تعداد ورزشکاران تحت پوشش به حد مطلوب و مدنظر برسد در شهرستان‌ها و حوزه‌های تهران مراکز تخصصی پزشکی ورزشی تاسیس خواهیم کرد.

بنی‌جمالی با بیان اینکه برنامه دیگر عقد قرارداد با مراکز درمانی به منظور خرید خدمت است، گفت: اینگونه دیگر ورزشکاران، پیشکسوتان و جامعه ورزش استان در بحث درمان، نگرانی نخواهند داشت و حتی از استان‌های همجوار می‌توانند به تهران مراجعه کنند و از خدمات درمانی و پزشکی ورزشی بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: باید کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران قوی‌تر عمل کند و در کنار فدراسیون پزشکی ورزشی دوره‌های بیشتری را برگزار تا اینگونه بار فدراسیون سبک‌تر شود به اهداف کلان‌تر خود برسد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.